هفته سی اُم رقابت‌های لیگ دسته اول فوتبال کشور فردا «چهارشنبه» با برگزاری ۹ مسابقه پیگیری می‌شود.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، هفته سی اُم رقابت‌های لیگ دسته اول فوتبال کشورمان فردا با برگزاری ۹ دیدار پیگیری می‌شود و تیم‌های مدعی صعود به لیگ برتر به مصاف حریفانشان می‌روند.

راه آهن به دنبال اعاده حیثیت/جدال مدعیان برای لیگ برتری شدند

برنامه بازی‌های هفته سی ام رقابت‌های لیگ آزادگان به شرح زیر است:

چهارشنبه ۱۵ فروردین ۱۳۹۷
بادران تهران - مس رفسنجان
۱۶:۱۵
صبای قم - نساجی مازندران
۱۶:۴۵
ماشین‌سازی‌تبریز - مس کرمان
۱۶:۱۵
گل گهرسیرجان - ملوان
۱۶:۱۵
فجر سپاسی - اکسین البرز
۱۶:۱۵
آلومینیوم اراک - راه‌آهن
۱۶:۱۵
خونه به خونه - شهرداری تبریز
۱۶:۱۵
ایران جوان بوشهر - شهرداری ماهشهر
۱۶:۳۰
نفت م. سلیمان - برق جدید شیراز
۱۶:۴۵

بادران تهران – مس رفسنجان

تیم فوتبال بادران تهران رده پنجمی به مصاف مس رفسنجان می‌رود. بادرانی‌ها ۴۹ امتیازی هستند و همچنان امید‌های زیادی برای حضور در جمع 2 تیم پایانی رقابت‌های امسال دارند البته آن‌ها رقیبان قدرتمندی دارند و باید برای زنده نگه داشتن شانس خود فقط به فکر پیروزی باشند. مس رفسنجان هم اکنون ۴۰ امتیازی است و دیگر شانسی برای حضور در جمع تیم‌های صعود کننده به لیگ برتر را نخواهد داشت.

صبای قم – نساجی مازندران

تیم فوتبال صبای قم که سقوطش به لیگ دسته دوم قطعی شده، در این هفته میزبان تیم رده چهارمی نساجی مازندران است. صبایی‌ها تنها ۱۲ امتیاز دارند و دیگر شانسی برای باقی ماندن در این رقابت‌ها ندارند، اما در مقابل آن‌ها تیمی قرار دارد که تاکنون ۵۱ امتیاز کسب کرده است و شانس زیادی برای لیگ برتری شدن دارد.

ماشین سازی تبریز – مس کرمان

تیم فوتبال ماشین سازی تبریز در هفته سی ام میزبان مس کرمان است. نماینده تبریز با ۳۰ امتیاز رده پانزدهم جدول است و خطر سقوط را احساس می‌کند. آن‌ها باید در یک بازی خانگی به مصاف مس رده هشتمی برود که همچنان شانس اندکی برای لیگ برتری شدن دارد.

گل گهر سیرجان – ملوان بندر انزلی

تیم فوتبال ملوان در یک بازی سخت به مصاف گل گهر می‌رود. نماینده سیرجان ۴۲ امتیازی است و در رده نهم جدول قرار دارد و تنها ۳ امتیاز با ملوان رده ششمی فاصله دارد. ملوانی ها همچنان امیدوارند تا سهیمه رقابت‌های لیگ برتر را کسب کنند و به دلیل باید در بازی‌های باقیمانده خود بیشترین امتیاز ممکن را کسب کنند.

فجر سپاسی – اکسین البرز

تیم فوتبال فجر سپاسی رده سومی اختلاف زیادی با تیم‌های اول و دوم جدول ندارد و امیدوار است بتواند پس از مدت‌ها لیگ برتری شود. آن‌ها باید در یک دیدار مشکل به مصاف اکسین البرز رده ششمی برود. 2 تیم همچنان شانس حضور در رقابت‌های لیگ برتر و کسب سهمیه را دارند و همین موضوع می‌تواند این بازی را دیدنی‌تر کند.

آلمینیوم اراک – راه آهن

2 تیم آلمینیوم اراک و راه آهن در این هفته یک بازی انتهای جدولی را برگزار می‌کنند. سقوط راه آهن به دسته پائین‌تر مسجل شده است و آلمینیوم اراک هم فاصله زیادی با مرز سقوط ندارد.

خونه به خونه – شهرداری تبریز

تیم فوتبال خونه به خونه رده دومی در این هفته باید به مصاف شهرداری تبریز رده سیزدهمی برود. شاگردان اسکوچیچ که بیش از همیشه به لیگ برتری شدن نزدیک هستند، امیدوارند که بتوانند با پیروزی در بازی امروز به روند رو به رشد خود ادامه دهند. در طرف مقابل، اما جایگاه شهرداری تبریز خیلی امن و مطمئن نیست. آن‌ها ۳۵ امتیازی هستند و با توجه به بازی‌های باقی مانده ممکن است حتی به لیگ پائین‌تر سقوط کنند. به همین دلیل پیش بینی می‌شود که 2 تیم با تمام توان به میدان بروند.

ایران جوان بوشهر – شهرداری ماهشهر

تیم‌های ایران جوان بوشهر و شهرداری ماهشهر در یک دیدار انتهای جدولی به مصاف یکدیگر می‌روند. ایران جوان بوشهر این روز‌ها با ۲۵ امتیاز یکی از نامزدهای سقوط است و باید در دیدار‌های پیش رویش به برتری برسد. در طرف مقابل جایگاه شهرداری ماهشهر با ۳۵ امتیاز در جدول هم خیلی مطمئن نیست و ممکن است که این تیم هم یکی از کاندیدا باشد البته اختلاف ۱۰ امتیازی با مرز سقوط حاشیه نسبتا امنی را برای آن‌ها به وجود آورده است.

نفت مسجد سلیمان – برق جدید شیراز

تیم صدرنشین لیگ یک فوتبال کشور یعنی نفت مسجد سلیمان در این هفته میزبان برق جدید شیراز است. برقی‌ها با ۳۷ امتیاز حاشیه امنی در جدول دارند، اما رقیب آن‌ها با وجود صدرنشینی اختلاف خیلی زیادی با رقبا ندارد و هنوز لیگ برتی شدنش قطعی نشده است. همین مسئله می‌تواند باعث دیدنی‌تر شدن این رقابت شود.

قابل ذکر است که در رقابت‌های لیگ دسته اول کشور 2 تیم نخست جواز حضور در لیگ برتر را کسب می‌کنند و ۳ تیم پایانی راهی لیگ دسته دوم فوتبال کشور می‌شوند. تاکنون تیم‌های راه آهن و صبای قم حضورشان در رقابت‌های لیگ دسته دوم فوتبال کشور قطعی شده است.

جدول رقابت‌های لیگ دسته اول تا پایان هفته بیست و نهم به شرح زیر است:

راه آهن به دنبال اعاده حیثیت/جدال مدعیان برای لیگ برتری شدند

انتهای پیام /

پیش بازی رقابت‌های لیگ دسته اول فوتبال کشور

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار