در چارچوب هفته بیست و ششم لیگ دسته اول فوتبال کشور، روز یکشنبه ۹ مسابقه برگزار می‌شود.

آخرین تلاش‌های خونه به خونه برای صعود/ثبت رکورد‌های منفی راه آهن ادامه داردبه گزارش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان؛ در چارچوب هفته بیست و ششم لیگ دسته اول فوتبال کشور، روز یکشنبه ۹ مسابقه برگزار می‌شود.در مهمترین دیدار تیم فوتبال خونه به خونه به مصاف ماشین سازی تبریز می رود.

ماشین‌سازی‌تبریز - خونه به خونه/۱۴:۳۰

در اولین دیدار از هفته بیست و ششم لیگ آزادگان تیم فوتبال ماشین سازی تبریز میزبان تیم رده دومی خونه به خونه بابل است.

ماشین سازی که زمانی در لیگ برتر حضور داشت، در حال حاضر با کسب تنها ۲۷ امتیاز در رتبه پانزدهم جدول رده نبدی لیگ یک حضور دارد. این تیم هفته گذشته با نتیجه یک بر صفر مقابل برق جدید شیراز شکست خورد و برای فرار از منطقه خطر نیاز مبرمی به ۳ امتیاز این دیدار دارد.

در مقابل تیم خونه به خونه شرایط متفاوتی را دارد. آن‌ها با ۴۸ امتیاز در رده دوم جدول هجده تیمی لیگ آزادگان حضور دارد. بازیکنان خونه به خونه هفته گذشته توانستند در یک بازی سخت با نتیجه یک بر صفر تیم بادران تهران را شکست داد.

بازیکنان خونه به خونه برای کسب سهمیه لیگ برتر باید حتما در این دیدار پیروز شوند و اختلاف ۲ امتیاز با صدر جدول را کم کنند.

دیدار این ۲ تیم از ساعت ۱۴:۳۰ در تبریز برگزار می‌شود.

بادران تهران - برق جدید شیراز/۱۴:۳۰

تیم فوتبال بادران در چارچوب هفته بیست و ششم لیگ آزادگان از ساعت ۱۴:۳۰ میزبان تیم رده دهمی برق جدید شیراز است.

بادرانی‌های هفته گذشته با نتیجه یک بر صفر در مقابل خونه به خونه تن به شکست دادند. بادران با این شکست ۴۴ امتیازی باقی ماند و با اختلافی ۶ امتیازی در رده سوم جدول قرار گرفت. آن‌ها برای باقی ماندن در جمع مدعیان نیاز به شکست نماینده شیراز دارند.

در مقابل برق جدید شیراز با کسب ۳۶ امتیاز در رتبه دهم جدول رده بندی قرار دارد. نماینده شیراز هفته گذشته توانست تیم رده پانزدهمی ماشین سازی تبریز را با یک گل شکست دهد. برقی‌ها در صورت پیروزی در این دیدار می‌توانند تا رتبه هفتم جدول بالا بیایند.

دیدار این ۲ تیم از ساعت ۱۴:۳۰ در برگزار می‌شود.

صبای قم -راه‌آهن/۱۴:۳۰

تیم فوتبال صبای قم در چاچوب هفته بیست و ششم لیگ یک میزبان راه آهن است.

هر ۲ تیم در شرایط بحرانی قرار دارند. صبایی‌ها هفته گذشته با نتیجه ۳ بر یک ماقبل شهرداری ماهشهر شکست خوردند و با کسب تنها ۱۲ امتیاز در رتبه هفدهم جدول قرار دارند. نماینده قم برای فرار از منطقه خطر حتما باید در این مسابقه پیروز شود.

در مقابل تیم راه آهن شرایط به مراتب بدتری را نسبت به صبای قم تجربه می‌کند. راه آهنی‌ها هفته گذشته دست به کار بزرگی زدند و توانستند اولین پیروزی خود را در لیگ آزادگان با یک گل مقابل تیم مس رفسنجان جشن بگیرند. این پیروزی، اما دردی از راه آهنی‌ها درمان نمی‌کند و آن‌ها با کسب تنها هفت امتیاز از بیست و پنج بازی در رتبه آخر جدول رده بندی قرار دارند.

دیدار این ۲ تیم از ساعت ۱۴:۳۰ در برگزار می‌شود.

آلومینیوم اراک - ملوان /۱۴:۳۰

تیم فوتبال ملوان که روزی امید حضور مجدد در لیگ برتر را داشت در چارچوب هفته بیست و ششم لیگ آزادگان میهمان آلومینیوم اراک است. ملوانی‌ها هفته گذشته با نتیجه تساوی یک - یک مقابل نفت مسجد سلیمان متوقف شدند و با کسب ۳۷ امتیاز در رتبه هشتم جدول قرار دارند. بازیکنان ملوان که امید چندانی به کسب لیگ برتر ندارند برای اعاده حیثیت و ارتقا رتبه خود به مصاف آلومینیوم اراک می‌روند.

در مقابل آلومینیوم اراک هفته گذشته توانست با نتیجه ۲ بر یک ایران جوان بوشهر را شکست دهد و با کسب ۲۸ امتیاز در رتبه چهاردهم جدول قرار بگیرد. نماینده اراک برای فرار از منطقه خطر فقط برای کسب ۳ امتیاز پا به این مسابقه می‌گذارد و کسب هر نتیجه‌ای غیر از این باعث به خطر افتادن این تیم می‌شود.

دیدار این ۲ تیم از ساعت ۱۴:۳۰ در برگزار می‌شود.

فجر سپاسی - شهرداری ماهشهر/۱۴:۳۰

دیگر نماینده شیراز به مصاف شهرداری ماهشهر می‌روند. فجری‌ها هفته گذشته با نتیجه تساوی مقابل گل گهر سیرجان متوقف شدند و با کسب ۴۳ امتیاز در رتبه چهارم جدول رده بندی حضور دارند.

در مقابل نماینده ماهشهر ۳۲ امتیازی است. بازیکنان ماهشهر هفته گذشته با نتیجه ۳ بر یک صبای قم را شکست دادند. شهرداری ماهشهر برای حضور در قسمت بالایی جدول نیاز مبرم به هر ۳ امتیاز این دیدار دارد.

دیدار این ۲ تیم از ساعت ۱۴:۳۰ در برگزار می‌شود.

مس رفسنجان - اکسین البرز /۱۴:۳۰

تیم فوتبال اکسین البرز که هفته گذشته با نتیجه تساوی مقابل مس کرمان متوقف شد در حال حاضر با کسب ۴۰ امتیاز در رتبه ششم جدول قرار دارد و باید در چارچوب هفته بیست و ششم لیگ آزادگان به مصاف مس رفسنجان برود.

در مقابل مسی‌ها هفته گذشته با یک گل مقابل تیم قعر جدولی راه آهن شکست خوردند و با کسب ۳۷ امتیاز در رتبه نهم جدول قرار گرفتند.

دیدار این ۲ تیم از ساعت ۱۴:۳۰ در برگزار می‌شود.

نساجی مازندران - مس کرمان /۱۴:۳۰

تیم فوتبال مس کرمان که با کسب ۳۷ امتیاز در رتبه هفتم جدول لیگ یک حضور دارد، این هفته میهمان نساجی مازندران است.

کرمانی‌ها هفته گذشته با نتیجه تساوی یک - یک مقابل اکسین البرز متوقف شدند. نتیجه این دیدار تاثیر چندانی در رتبه مسی‌ها ندارد، اما نساجی که هفته گذشته یک امتیاز مقابل شهرداری تبریز کسب کرد با ۴۱ امتیاز رتبه پنجم را در اختیار دارد و برای باقی ماندن در جمع مدعیان باید در این مسابقه پیروز شود.

دیدار این ۲ تیم از ساعت ۱۴:۳۰ در برگزار می‌شود.

نفت م. سلیمان - شهرداری تبریز/۱۵:۰۰

تیم صدرنشین مسجد سلیمان در چارچوب هفته بیست و ششم لیگ آزادگان میزبان شهرداری تبریز است.

هفته گذشته تیم نفت مقابل ملوان با نتیجه تساوی یک - یک متوقف شد، اما بازهم با ۵۰ امتیاز در رتبه نخست لیگ باقی ماند. نفتی‌ها که امید زیادی به کسب سهمیه لیگ برتر دارند برای افزایش اختلاف امتیاز با سایر تیم‌ها باید در این دیدار پیروز شوند.

در مقابل تیم رده سیزدهمی شهرداری تبریز هفته گذشته مقابل نساجی مازندران با تساوی ۲ - ۲ در خانه خود متوقف شد. بازیکنان شهرداری برای قرار گرفتن در نیمه دوم جدول کار بسیار سختی مقابل تیم صدرنشین این روز‌های لیگ آزادگان دارند.

دیدار این ۲ تیم از ساعت ۱۵ در برگزار می‌شود.

ایران جوان بوشهر - گل گهرسیرجان/۱۵:۰۰

در آخرین دیدار از هفته بیست و ششم لیگ یک تیم‌های ایران جوان و گل گهر به مصاف هم می‌روند.

ایران جوان بوشهر هفته گذشته مقابل آلومینیوم اراک با نتیجه ۲ بر یک شکست خورد و با کسب تنها ۲۱ امتیاز در رتبه شانزدهم جدول حضور دارد. بوشهری‌ها برای فرار از منطقه خطر نیاز به ۳ امتیاز این دیدار دارند.

در مقابل بازیکنان گل گهر که در رتبه یازدهم جدول قرار گرفته اند هفته گذشته در خانه مقابل فجرسپاسی با نتیجه تساوی یک - یک متوقف شدند.

دیدار این ۲ تیم از ساعت ۱۵ در برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار