سرمربی تیم ملوان بندرانزلی گفت: ملوان شرایط خوبی در دور برگشت لیگ آزادگان دارد و متحول شده است.

به گزارش  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛ نادر دست نشان، سرمربی تیم فوتبال ملوان بندرانزلی پس از تساوی صفر بر صفر مقابل آلومینیوم اراک بیان کرد: در بازی امروز با توجه به شناخت خوبی که از آلومینیوم اراک داشتیم، بازی سختی بود و آنها خیلی خوب فوتبال بازی کردند. ملوان هم شرایط خوبی را در دور برگشت لیگ آزادگان دارد و از نظر فنی کیفیت خوبی داشتیم و تحول بزرگی پیدا کردیم.

او افزود: غیبت در تمرینات این هفته ملوان و همچنین هوای سنگین به دلیل ازدیاد کارخانه ها در اطراف ورزشگاه و ارتفاع از سطح دریا سبب شد تا بازیکنانم خوب نتوانند انرژی لازم برای دویدن داشته باشند و به همین دلیل مقابل آلمینیوم به تساوی رسیدیم.

دست نشان ادامه داد: امروز خط دفاع آلومینیوم اراک خیلی منسجم بود و ما برای استفاده جناحین برنامه داشتیم اما بازیکنان کناری این تیم امروز نفوذ نکردند و بیشتر دفاع کردند و سیستم 4-3-3 که ما بازی کردیم، خنثی شد. کار دفاعی حریف خیلی خوب بود و ما کمی اثر گذار بودیم ولی به گل نرسیدیم.

سرمربی تیم ملوان گفت: آلومینیوم اراک در خط حمله زور چندانی هم نداشت و خط دفاعی ما راحت بازی کرد. چند بازیکن خوب و با تجربه آلومینیوم اراک هم غایب بودند و برخی از آنها در دقایق پایانی به زمین آمدند مانند منصور تنهایی اما شرایط دفاعی تیم ما راحت بود.

دست نشان در پایان اظهار کرد: در مجموع بازی امروز جنگ هافبک‌ها و جناحین بود و خط دفاع 2 تیم اجازه ندادند که خط حمله حریف صاحب موقعیت آنچنانی شود. در یکی دو موقعیت اگر بازیکنان ما دقت می‌کردند گل می‌زدیم که خلق دو موقعیت گل در ۹۰ دقیقه خیلی کم بود.

انتهای پیام/

اظهارات دست نشان در خصوص تساوی ملوان مقابل آلمینیوم

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار