مدیرکل راهداری و حمل و نقل استان بوشهر با اشاره به افزایش ۱۱.۳۵ درصدی تردد خودرو‌ها از محور‌های جاده‌ای استان گفت: از ۲۵ اسفند تا ۱۳ فروردین ۷.۸ میلیون خودرو در محور‌های مواصلاتی استان بوشهر تردد کردند.

افزایش ۱۱.۳۵ درصدی تردد خودرو‌ها از محور‌های جاده‌ای استان بوشهربه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، حمیدرضا علم با بیان اینکه تردد خودرو‌ها در محور‌های جاده‌ای استان بوشهر از ایمنی بالایی برخوردار است اظهار داشت: با وجود افزایش تردد در تمامی محور‌های مواصلاتی استان بوشهر، روز گذشته به عنوان روز طبیعت، هیچ تصادفی که منجر به تلفات شود در جاده‌ای استان ثبت نشده است.

وی با اشاره به اجرای طرح راهداری نوروزی خاطرنشان کرد: در اجرای طرح راهداری نوروزی ۳۲۰ نفر راهدار با ۲۶۱ دستگاه ماشین آلات راهداری خدمات لازم به جامعه هدف ارائه کردند.

علم به تردد خودرو‌ها از محور‌های جاده‌ای استان بوشهر اشاره کرد و گفت: از ۲۵ اسفند تا روز گذشته ۷ میلیون و ۸۶۲ هزار خودرو از ۵۴ محور استان بوشهر تردد کرده‌اند که نسبت به مدت مشابه سال قبل ۱۱.۳۵ درصد افزایش دارد.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل استان بوشهر با اشاره به ثبت ورود ۸۰۰ هزار خودرو از محور‌های ۵ گانه استان افزود: از ۲۵ اسفند تا ۱۳ فروردین حدود ۸۰۰ هزار دستگاه خودرو ار ۵ محور جاده‌ای وارد استان بوشهر شده‌اند که نسبت به مدت مشابه سال قبل ۱۰.۷۳ درصد افزایش داشته است.

وی با بیان اینکه در مدت ایام تعطیلات نوروزی خروجی ۷۹۰ هزار خودرو از استان ثبت شده است تصریح کرد: در ایام یاد شده ۷۹۰ هزار دستگاه خودرو خروجی آن‌ها از محور‌های ۵ گانه استان بوشهر ثبت شده که نسبت به مدت مشابه سال قبل ۱۰.۶۲ درصد افزایش دارد.

علم، بیشترین تردد خودرو‌ها در جاده‌های استان بوشهر را مربوط به محور خوزستان به دیلم دانست و بیان کرد: تردد در محور خوزستان به دیلم در مدت تعطیلات نوروز امسال نسبت به مدت مشابه سال قبل ۲۵ درصد افزایش دارد.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان بوشهر از افزایش تردد در محور فیروزآباد به جم خبر داد و گفت: محور‌های فیروزآباد به جم، کنارتخته به وحدتیه، عسلویه به لامرد و بندو به اخند در شهرستان عسلویه بیشترین تردد خودرو‌ها در ایام نوروز ثبت کرده‌اند.

انتهای پیام/ م

۷.۸ میلیون خودرو در محورهای مواصلاتی استان بوشهر تردد کردند

برچسب ها: نوروز ، وضعیت راه ها
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.