رئیس دادگستری جیرفت گفت:دستگاه قضائی در راستای منویات رهبر معظم انقلاب و تحقق شعار سال، از کشاورزان جنوب حمایت قانونی می‌کند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، احمد علی انجم روز رئیس دادگستری شهرستان جیرفت در دیدار با نماینده مردم شهرستان‌های جیرفت و عنبر آباد در مجلس شورای اسلامی و رئیس سازمان کشاورزی جنوب استان ضمن تاکید برحمایت مسئولان از بخش کشاورزی، گفت:رونق اقتصادی جنوب استان کرمان در گرو برنامه ریزی و بازاریابی صحیح محصولات کشاورزی است، و باید مسئولین امر اجرایی و قانون گذاری به یاری کشاورزان بشتابند.

وی بر نظارت دقیق دولت بر مدیریت تولید و بازار فروش تولیدات ومحصولات کشاورزی تاکید کرد و افزود: کسی که می‌خواهد برای راه اندازی کشاورزی و یا دامپروری سرمایه گذاری کند، باید مطمئن باشد که با ورود افراد متقلب، متخلف و دلال به بازار و واردات بی رویه محولات کشاورزی و دامی خارجی، تولیدات و محصولات او تحت فشار رقابت ناسالم، به تعطیلی کشیده نشود.

انجم روز گفت:مصرف کننده‌ای هم که بازار می‌رود می‌خواهد از کیفیت اعم از ارگانیک بودن محصول و سلامت و قیمت آن مطمئن باشد.

این مقام قضائی با اشاره به اینکه جنوب استان کرمان به عنوان یکی از قطب‌های مهم کشاورزی کشور محسوب می‌شود، تصریح کرد: شغل اکثریت مردم جنوب استان کرمان کشاورزی است ودستگاه قضائی در راستای منویات رهبر معظم انقلاب از کشاورزان حمایت قانونی می‌کند.

رئیس دادگستری جیرفت گفت:: زمانی که اقتصاد منطقه شکوفا شود، اشتغال در منطقه صورت می‌گیرد و متصدیان امر باید با برنامه ریزی کامل کشاورزان را حمایت کنند تا ما حصل زحمات کشاورزان، عاید خود کشاورز شود.

رئیس دادگستری جیرفت به رکود بخش کشاورزی در چند روز گذشته اشاره کرد و افزود: چنانچه در امر کشاورزی برنامه ریزی نشود سرمایه‌های مردم در زمین می‌ماند و در نتیجه به دلیل مشکلات مالی شاهد بروز اختلافات و جرایم در منطقه خواهیم بود.

وی تصریح کرد:تجربه نشان داده است در صورت ورشکستگی کشاورزان بخش عمده‌ای از پرونده‌های قضائی تشکیل شده در محاکم به دعاوی این حوزه اختصاص می‌یابد.

احمد علی انجم روز گفت: یکی از مصادیق تحقق شعار امسال مقام معظم رهبری توجه به تولیدات داخلی وحمایت از تولیدات داخلی است و مسئولین جنوب استان کرمان با توجه به ظرفیت منطقه در تولید محصولات کشاورزی و دامی، مدیران امر باید برنامه ریزی درست و دقیق در این زمینه داشته باشند.

رئیس دادگستری جیرفت تصریح کرد: باید همه مردم و مسئولین دست به دست هم داده، تا کشاورزی را از رکود خارج شود و از قشر مولد جامعه در جهت تحقق شعار سال که مد نظرمقام معظم رهبری (مد ظله العالی) استفاده شود.
انتهای پیام/ی


رونق اقتصادی جنوب کرمان با بازاریابی صحیح محصولات کشاورزی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار