
به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ؛ خلیل الله کاظمی قائم مقام ستاد مناسبتهای شهرداری مشهد گفت : خدمات پایگاه های استقبال از زائر در ایستگاه راه آهن، پایانه مسافربری، محور مشهد باغچه، قوچان ارائه شده است و همچنین تعداد ۴۸هزار و ۸۵۳ مورد نیز توزیع محصولات در پایگاه های راهنمای زائر به ثبت رسید.
وی افزود : ۵۳۶ مورد تورهای تاریخی و گردشگری با مشارکت بخش خصوصی در این مدت انجام شد.
کاظمی با اشاره به خدمات رسانی تلفن ملی راهنمای زائر ادامه داد : خدمات رسانی تلفن ملی راهنمای زائر به شماره 31208 در دو شیفت صبح و عصر صورت گرفت و بر این اساس تعداد ۱۸۹۹مورد پاسخگویی انجام شد .
قائم مقام ستاد مناسبتهای شهرداری مشهد گفت : ۶۹هزار و ۴۵۹مورد برپایی نمایش و جشن نیز دراین ۱۷ روز برگزار شد.
وی افزود : ۳۳هزار و ۴۸۷ مورد توزیع بروشور و نقشه گردشگری در باکسهای کتاب در تاکسی داشتیم و همچنین تعداد ۹۴۰مورد تهیه و توزیع بروشور های مورد نیاز در ۱۷ روز گذشته ثبت شده است.
کاظمی در ادامه گفت : اطلاع رسانی ویژه خدمات نوروزی به شهروندان و زائران بصورت فعالیتهای شبانه روزی مرکز ارتباطات مردمی شهرداری ۱۳۷ صورت گرفته و در روزهای یاد شده ۶۶هزار و ۹۸۱مورد تماس بوده است.
انتهای پیام//ف.غ