همزمان با دهه اول ماه محرم مسابقه فرهنگی «هیئت» ویژه عزاداران در حرم مطهر رضوی برگزار می شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد؛ حجت الاسلام سید جلال حسینی معاون تبلیغات آستان قدس رضوی گفت: این مسابقه با هدف معرفی الگوی مطلوب عزاداری، تبیین فلسفه عزاداری برای اهل بیت(ع)، حفظ و احیای اسلام به وسیله عزاداری، زنده نگه داشتن نهضت حسینی، مقابله با ظلم ستمکاران با اتکاء به مکتب حسینی طراحی و همزمان با آغاز ماه محرم در بین زائران و مجاوران امام هشتم(ع) برگزار می شود.

وی افزود: سوالات این مسابقه فرهنگی برگرفته از کتاب هیئت ویژه عزاداران است و افراد بالای 12سال می توانند با مطالعه مطالب ارائه شده در کتاب در مسابقه هیئت شرکت کنند.

حسینی گفت: علاقه‌مندان می‌توانند با مراجعه به بخش مسابقات اداره امور فرهنگی آستان قدس رضوی و باجه‌های اطلاع‌رسانی و راهنمای زائر و دریافت کتاب هیئت ویژه عزاداران یکی از شرکت کنندگان مسابقه فرهنگی «هیئت» باشند.

وی افزود: ارسال پاسخ به سامانه پیامکی 3000802222، مراجعه به بخش مسابقات پرتال جامعه آستان قدس رضوی به نشانی:www.razavi.aqr.ir ، پاسخ به سولات در پاسخنامه و تحویل به صندوق های مخصوص مستقر در کیوسک های راهنمای زائر یا ارسال به وسیله پست از جمله راهکارهای ارسال پاسخنامه و شرکت در این مسابقه فرهنگی است.

 انتهای پیام// م.م

برگزاری مسابقات فرهنگی در حرم رضوی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.