همزمان با ایام نوروز و آئین معنوی اعتکاف، فعالیت‌های بازرسان بهداشت محیط نیز شتاب بیشتری یافته است.

علیرضا گودرزی نماینده معاونت بهداشتی دانشگاه در ستاد تسهیلات نوروزی دانشگاه در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ گفت: در روز دوازدهم فروردین، در مجموع، ۵ هزار و ۶۹۳ بازدید بهداشتی در فارس انجام شد که بخشی از آن مربوط به بازدید از مراکز برگزاری آئین اعتکاف و بخشی دیگر نیز مربوط به مراکز و اماکن تهیه و توزیع مواد غذایی، سامانه‌های آبرسانی و دیگر مراکز مرتبط با سلامت محیط بوده است.

وی، همچنین با اشاره به ۶۸ مورد بازدید از مراکز و اماکن بین راهی در این روز، افزود: بازرسان بهداشت محیط، ۳ مورد بازرسی نیز با همکاری دیگر دستگاه‌های مرتبط با سلامت داشته اند.

علیرضا گودرزی ۲۵۹ مورد سنجش با تجهیزات پرتابل و ۴۰۱ مورد کلرسنجی در استان، دیگر خدمات بازرسان بهداشت محیط، طی ۲۴ ساعت گذشته بوده است.

نماینده معاونت بهداشتی دانشگاه در ستاد تسهیلات نوروزی دانشگاه با بیان اینکه بیش از ۲۳۷ کیلوگرم مواد غذایی فاسد و غیربهداشتی در این بازه زمانی، کشف و شناسایی شده است، اضافه کرد: علاوه بر ۸۳ مورد صدور اخطار، ۱۰ مرکز متخلف نیز به مراجع قضایی معرفی شدند، اما هیچ مورد از تعطیلی در این روز، گزارش نشده است.

انتهای پیام/ن

بازرسی بازرسان بهداشت محیط در ایام نوروز و مراسم اعتکاف

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.