رئیس کمیته فوتوالی خراسان شمالی گفت: تیم فوتوالی استان با قهرمانی در مسابقات تورنمنت کشوری انتخابی مسابقات جهانی توانست به مسابقات جهانی فوتوالی تایلند راه پیدا کند.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد؛رضا ابراهیمی رئیس کمیته فوتوالی خراسان شمالی اظهار کرد: این دوره از تورنمنت از دهم تا دوازدهم فروردین ماه جاری با حضور تیم‌های گلستان، مازندران الف. و مازندران ب.، زنجان، گیلان و خراسان شمالی در شهر بابلسر استان مازندران برگزار شد.
وی گفت:: تیم خراسان شمالی در این دوره از مسابقات با پیروزی ۱۸ بر ۱۲ در ست اول و ۱۸ بر ۱۶ در ست دوم توانست در مجموع ۲ بر صفر بر تیم استان گیلان پیروز شود.
ابراهیمی افزود: تیم خراسان شمالی در دیدار با تیم ب. مازندران با پیروزی ۱۸ بر ۱۱ در ست اول و ۱۸ بر ۱۲ در ست دوم و در مجموع ۲ بر صفر از سد تیم ب. مازندارن عبور کرد.
وی همچنین با اشاره به بازی تیم استان با تیم زنجان تصریح کرد: این دیدار نیز با پیروزی ۱۸ بر ۸ در ست اول و ۱۸ بر ۹ در ست دوم و در مجموع ۲ بر صفر با پیروزی تیم خراسان شمالی پایان یافت.
مسئول استعداد یابی انجمن فوتوالی کشور اظهار کرد: در دیدار نهایی نیز تیم خراسان شمالی توانست با نتیجه ۱۸ بر ۴ در ست اول و ۱۸ بر ۱۴ درست دوم تیم الف. مازندران را شکست دهد و به مقام قهرمانی این دوره از تورنمنت دست یابد.
وی گفت:: تیم خراسان شمالی در این دوره از مسابقات با حضور رحمان یزدانی و رضا داور پناه به عنوان بازیکن و سرمربیگری اینجانب در این دوره از مسابقات حضور یافت.
۴۵ هیات ورزشی در خراسان شمالی وجود دارد که از این تعداد ۳۵ تا ۴۰ هیات ورزشی فعال هستند.
انتهای پیام/آ


قهرمانی تیم فوتوالی استان در مسابقات

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.