بخشدار ریگ بوشهر گفت: با استقرار نظام مقدس جمهوری اسلامی غبار محرومیت، عقب ماندگی و توسعه نیافتگی از چهره روستا‌ها زدوده شد.

جمهوری اسلامی غبارمحرومیت را از روستا‌ها زدودبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر،  مسعود شیرافکن گفت: نظام جمهوری اسلامی به عنوان یکی از مردمی‌ترین سیستم‌های حکومتی معاصر در دنیا دستاورد‌ها و برکت‌های زیادی نصیب کشور کرد که قابل مقایسه با قبل از انقلاب نیست.

وی اظهارکرد: به برکت نظام جمهوری اسلامی تمام روستا‌های بخش ریگ از زیرساخت‌های آب، برق، تلفن، راه دسترسی آسفالت، آب آشامیدنی، گاز و اینترنت بهره‌مند شدند.

بخشدار ریگ گفت: افزون براین گازدارکردن روستا‌های کم جمعیت از جمله برنامه‌های مهم این بخش است.

وی تصریح کرد: احداث ۲ مرکز بهداشتی و استقرار یک واحد اورژانس جاده‌ای در روستا‌های محمدی و چهارروستایی، احداث ۹ خانه بهداشت، ارائه خدمات ویزیت رایگان، خدمات دارویی، آزمایشگاهی و دندانپزشکی از دیگر خدمات ارائه شده در روستاهاست.

شیرافکن گفت: در زمان حاضر ۱۳۰ هزار مترمربع آسفالت معابر و کوچه‌ها در حوزه روستا‌های بخش ریگ انجام شده که بیش از ۵۵ درصد آن پس از سال ۹۲ بوده است.

وی یادآورشد: بخش ریگ دارای ۲۰ روستا با هفت هزار و ۴۹۸ نفر جمعیت است که از این مجموع ۱۳ روستای بالای ۲۰ خانوار آن دارای دهیاری و شورا هستند.

انتهای پیام/م

نظام مقدس جمهوری اسلامی غبار محرومیت، عقب ماندگی و توسعه نیافتگی از چهره روستاها می زداید

برچسب ها: گاز ، اورژانس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.