رئیس بنیادمسکن انقلاب اسلامی گناوه گفت: از بدو تاسیس این نهاد در نظام مقدس جمهوری اسلامی تعداد ۵ هزار و ۷۰ واحد مسکونی در روستا‌ها و شهر‌های زیر ۱۲ هزارنفر جمعیت در این شهرستان بهسازی و نوسازی شدند.

۵۰۷۰ واحد مسکن روستایی در گناوه بهسازی شدبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر،   علی افرند گفت:  بازسازی ۵۸۰ واحد مسکونی روستایی و شهری از محل حوادث نیز از بدو تاسیس این نهاد در این شهرستان انجام شده است.

وی اظهار کرد: اجرای طرح هادی روستایی یکی از سیاست‌های کلی نظام پس از پیروزی انقلاب اسلامی بمنظور محرومیت زدایی و توسعه روستا‌ها در دستور کار و برنامه‌های مهم این نهاد قرار گرفت که نقش بسزایی در بهبود کیفیت زندگی مناطق روستاییان این شهرستان ایفا کرده است.

افرند افزود: از سال ۱۳۷۳ تاکنون تهیه و تصویب نقشه‌های طرح هادی در ۳۲ روستا انجام و در ۲۶ روستا این طرح بطول ۳۷ هزار و ۱۱۰ مترمربع نیز اجرا شده است.

رئیس بنیادمسکن انقلاب اسلامی گناوه ادامه داد: از ابتدای برنامه سوم توسعه تاکنون ۳ هزار و ۹۵۹ جلد سند روستایی با همکاری اداره ثبت اسنادواملاک تحویل متقاضیان در روستا‌های شهرستان و شهر بندرریگ شده است.

وی افزود: واگذاری ۶۸۳ قطعه زمین مسکونی در روستا‌های این شهرستان به متقاضیان از دیگر دستاورد‌های تاسیس این نهاد در دوران انقلاب است.

افرند، آسفالت ۱۲۴ هزارمترمربع کوچه و معابر روستا‌های این شهرستان از محل قیر رایگان و اجرایی شدن جاده ساحلی ۹ کیلومتری جهت دسترسی روستا‌های مال خلیفه، مال قاید و قلعه حیدر به شهر گناوه را از دیگر عملکرد این نهاد در ۳ سال اخیر عنوان کرد.

وی گفت: احداث ۱۴۰ واحد مسکونی و ۱۰ زمین چمن مصنوعی ورزشی،۲۸ بوستان، کتابخانه عمومی چهارروستایی، کانون قرآن گناوه، بهسازی مصلای جمعه گناوه، مجتمع فرهنگی قرآنی چهارروستایی و تجهیز ۶ بوستان در روستا‌های این شهرستان از عمده فعالیت‌های عمرانی این نهاد است.

انتهای پیام/م

بهسازی و نوسازی 5070 واحد مسکن روستایی در گناوه

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.