رئیس عقیدتی سیاسی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران گفت: رضایت مندی مردم برای این نیرو یک هدف مهم و بعنوان سرمایه اجتماعی به حساب می‌آید.

رضایت مندی مردم مهم‌ترین سرمایه اجتماعی نیروی انتظامی استبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر،   حجت الاسلام ابوتراب بهرامی روز پنجشنبه در دیدار با نماینده، ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر افزود: به برکت فرماندهان و کارکنان حزب الهی، نیروی انتظامی امروز همه ناملایمی‌ها را تحمل می‌کند تا در فضای جامعه نارضایتی ایجاد نشود.

وی بیان کرد: مردم نیز توقع دارند نیروی انتظامی نیروی کارآمد و تاثیر گذار در جامعه باشد.

بهرامی یادآور شد: نیروی انتظامی سال گذشته با حضور در بسیاری از برنامه‌های اجتماعی از جمله نوروز، انتخابات ریاست جمهوری و اغتشاش‌های اخیر با تدبیر و عمل مدبرانه خوش درخشید.

وی بیان کرد: نیروی انتظامی برای اینکه مردم تعطیلات خود را به راحتی، آرامش و بدون هیچ مشکلی سپری کنند از ۲۶ اسفند در قالب طرح نوروزی در آماده باش کامل قرار دارد.

بهرامی با اشاره به نامگذاری سال ۹۷ بعنوان سال حمایت از کالای ایرانی بیان کرد: هماهنگی، همدلی و عزم همه سازمان‌ها در امر مبارزه با کالای قاچاق، نوید بخش دستاوردی خوب برای جامعه، اقتصاد کشور و خط و نشانی برای قاچاقچیان در سال جدید است.
نماینده، ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر نیز گفت: در سال گذشته پلیس با حضور مقتدرانه مانع دستیابی دشمنان داخلی و خارجی به اهدافشان شد.

آیت الله غلامعلی صفایی بوشهری افزود: نیروی انتظامی اکنون از محبوبیت فوق العاده‌ای در سطح ملی برخوردار است.

وی یادآور شد: امروز فضای اخلاقی و با بصیرتی در نیروی انتظامی حاکم است که تجلی آن در کارکنان این نیرو مشهود است.

وی اظهار کرد: با تلاش کارکنان نیروی انتظامی امروز شاهد رشد امنیت و کاهش جرایم در سطح استان بوشهر هستیم.

صفایی بوشهری با تاکید بر اینکه استان بوشهر یکی از استان‌های مهم کشور است گفت: امنیت در این جغرافیا نقش بسیار مهمی ایفا می‌کند و بوشهر یکی از سه استان برتر کشور در حوزه امنیت است.

وی تاکید کرد: امنیت لازمه حفظ استقلال یک نظام، پیشرفت و توسعه زیرساخت‌ها است و چنانچه در یک جغرافیا امنیت نباشد پیشرفت و توسعه آن خدشه دار می‌شود.

انتهای پیام/م

رضایت مندی مردم براینیروی انتظامی یک هدف مهم و بعنوان سرمایه اجتماعی به حساب می آید

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.