مدیرکل راهداری و حمل و نقل استان بوشهر گفت: از آغاز سفر‌های نوروزی تا ۹ فروردین میزان تردد در ۵۲ محور این استان ۱۱ درصد نسبت به مدت مشابه سال گذشته افزایش نشان می‌دهد.

تردد در محور‌های استان بوشهر ۱۱ درصد افزایش نشان می‌دهدبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر،   حمید رضا علم  گفت: براساس آمار‌ها در ۱۴ روز گذشته شش میلیون و ۴۷۶ هزار و ۴۷۶ تردد در محور‌های خروجی و ورودی استان بوشهر ثبت شده است.

وی تصریح کرد: بیشترین افزایش تردد در محور‌های ورودی استان با ۳۰.۲۳ درصد به میزان ۲۰۶ هزار و ۵۵۴ تردد در ۱۴ روز گذشته مربوط به محور خوزستان - دیلم بوده است.

علم اضافه کرد: محورفیروزآباد - جم نیز با ۷۹ هزار و ۹۸۱ تردد معادل ۲۰.۹۷ درصد نسبت به مدت مشابه سال گذشته افزایش و بعنوان دومین محور ورودی پرتردد استان معرفی شده است.

وی تصریح کرد: سومین افزایش در تردد محور‌های ورودی استان بوشهر با ۱۸۱ هزار و ۹۷۵ تردد در محور کنارتخته - وحدتیه است که معادل ۱۵.۳۳ درصد نسبت به سال گذشته افزایش نشان می‌دهد.

علم اضافه کرد: همچنین محورعسلویه - لامرد نیز با ۵۰ هزار و ۷۴۳ تردد معادل ۱۶.۸۹ درصد ومحور بندو- اخند نیز با ۶۷ هزار و ۸۴۶ تردد معادل ۷.۸۷ درصد بعنوان چهارمین و پنجمین محور‌های ورودی پرتردد استان بوشهر در ۱۴ روز گذشته معرفی شده است.

وی یادآور شد: همچنین محور گناوه- سیامکان نیز با ۱۷ هزار و ۷۰۷ تردد نسبت به مدت مشابه سال گذشته به میزان ۴۰.۵۲ درصد کاهش نشان می‌دهد.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل استان بوشهر گفت: استان‌های فارس، اصفهان، تهران، خوزستان، چهارمحال و بختیاری، البرز، کهگیلویه و بویراحمد، خراسان رضوی، کرمان، همدان و لرستان بیشترین مسافرانی هستند که وارد استان بوشهر شده اند.

علم اضافه کرد: ۹۰ درصد راه‌های استان بوشهر به دوربین‌های هوشمند جاده‌ای برای کنترل و ثبت تخلف رانندگی مجهز شده است.

وی یادآور شد: در زمان حاضر ۲۰ اکیپ ثابت و ۶۰ اکیپ سیار، ۳۲۰ نفر راهدار، ۲۶۱ دستگاه ماشین آلات راهداری، ۵۰۰ دستگاه اتوبوس، ۳۵۰ سواری و ۷۰۰ مینی بوشهر در این استان در حالت آماده باش هستند.

انتهای پیام/م

تردد در محورهای استان بوشهر افزایش داشته است

برچسب ها: ترافیک ، وضعیت راه ها
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.