امام جمعه موقت دیر استان بوشهر گفت: جاده ساحلی دیر به بردخون حادثه خیز است و باید تسریع در تعریض و ترمیم آن مورد توجه مسئولان قرار گیرد.

تعریض و ترمیم جاده ساحلی دیر - بردخون ضروری استبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، حجت الاسلام ابراهیم بحرانی در خطبه‌های نمازجمعه این هفته شهر دیر افزود: جاده ساحلی دیر به دلیل عرض کم و نداشتن شانه هرسال شمار زیادی قربانی می‌گیرد و مسئولان باید در فکر این جاده باشند.
وی اضافه کرد: وجود شرکت‌های پیرامون این جاده، امامزاده ابوالقاسم و آرامستان شهرستان دیر و تردد زیاد وسایل نقلیه بویژه در آستانه مسافرت‌های نوروزی در این مسیر ترافیک زیادی ایجاد کرده است.
امام جمعه موقت دیر با اشاره به در پیش بودن عید نوروز اظهارداشت: مردم همنوعان و نیازمندان را درک کنند و مسئولان هم خدمت به محرومان را سرلوحه کار خود قراردهند.
وی با اشاره به سالروز تاسیس نهاد کمیته امداد در سال ۱۳۵۷ افزود: کمیته امداد در مقاطع مختلف نظام جمهوری اسلامی با دست گیری از محرومان کارنامه خوبی داشته و تاسیس این نهاد در سال ۵۷ نشان می‌دهد که جمهوری اسلامی به فکر محرومان بوده و خاصیت حکومت اسلامی این است که درک فقر و محروم را دارد.
بحرانی ضمن تسلیت وفات ام البنین بیان کرد: این روز تکریم از مادران شهیدان نام گذاری شده و صبوری و ایثارگری خانواده شهیدان ستودنی است و همه باید قدردان آنان باشیم.

انتهای پیام/م

ترمیم جاده ساحلی دیر - بردخون

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.