رئیس کمیسیون عمران شورای اسلامی شهر بوشهر گفت: همزمان با هفته بزرگداشت روز بوشهر عملیات احداث نخستین پارکینگ طبقاتی این شهرآغاز شد.

احداث نخستین پارکینگ طبقاتی شهر بوشهربه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر،  اکبر توسلی روز پنجشنبه در حاشیه این آیین پ گفت: این پارکینگ با زیر بنای ٢٣ هزار متر مربع در هفت طبقه با سازه بتنی و سقف دال بتنی، مجهز به سیستم هوشمند کنترل ورود و خروج خودرو اجرا می‌شود.

وی یادآورشد: نخستین پارکینگ طبقاتی شهر بوشهر با برخورداری از سیستم اعلام حریق، دوربین مدار بسته و همچنین مجهز به سیستم کارت محاسبه هزینه برای مدیریت پرداخت به‌منظور کاهش ترافیک و روان سازی، مطابق با استاندارد‌های نوین و در مدت زمان حداکثر ۲۴ ماه احداث می‌شود.

توسلی اظهارداشت:برای بهبود عبور و مرور و روان سازی حمل و نقل ترافیکی، احداث پارکینگ‌های طبقاتی از ضروریات مهم مدیریت شهری است و به موازات پیشرفت تکنولوژی و صنعت ساختمان سازی و شهرسازی باید مورد توجه واقع شود.

رئیس کمیسیون عمران شورای اسلامی شهر بوشهرگفت: برای رفاه حال شهروندان و سهولت در آمد و شد شهری، برنامه ریزی برای احداث چندین پارکینگ طبقاتی دیگر در دستور کار قرار دارد که در سال آینده با حمایت و همکاری مردمی، پس از تملک، احداث و بخش اعظمی از روان سازی حمل و نقل شهر بوشهر محقق می‌شود.

۱۸ اسفند سالروز تاسیس مدرسه تاریخی سعادت به عنوان روز بوشهر نامگذاری شده و هر ساله درهفته منتهی به این روز (۱۲ تا

۱۸ اسفند) ویژه برنامه‌های مختلف فرهنگی، اجتماعی، ورزشی و پژوهشی دراین شهر برگزار می‌شود.

انتهای پیام/م

عملیات احداث نخستین پارکینگ طبقاتی شهر بوشهر آغاز شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.