عضو شورای شهر یاسوج با اشاره به آغاز عملیات احداث بزرگترین خیابان شهر یاسوج به طول ۵ کیلومتر گفت: رفع مشکل ترافیک جزو مهمترین برنامه‌های مجموعه مدیریت شهری است.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج ؛رشید احمدی‌کیش ظهر امروز در بازدید از پروژه احداث بزرگترین خیابان یاسوج حدفاصل بنسنجان تا پل سوم بشار اظهار داشت: این پروژه با هدف کاهش مشکلات ترافیکی اجرایی شده که امیدواریم با برنامه ریزی مدون و قانونمند شاهد تشریع در عملیات اجرایی آن باشیم.
وی با قدردانی از همکاری مردم در محلات مختلف برای اجرای پروژه احداث بزرگترین خیابان یاسوج عنوان کرد: خدمت بی منت و صادقانه به مردم جزو اولویت‌های مدیریت شهری بوده و در این زمینه با هدف رضایت مردم از هیچ تلاشی فروگذاری نمی‌شود.
احمدی کیش با اشاره به مهاجرپذیر بودن شهر یاسوج به عنوان اولین شهرهای ایران در این زمینه ادامه داد: به طور حتم با افزایش جمعیت شاهد بروز برخی مشکلات از جمله ترافیک خواهیم بود که باید با برنامه ریزی دقیق افق دورتری را ببینیم به گونه‌ای که درآینده شاهد کمترین مشکلات به دلیل توسعه زیرساخت‌ها باشیم.
عضو شورای شهر یاسوج بیان کرد: با احداث بزرگترین خیابان شهر یاسوج به طور حتم شاهد کاهش ترافیک در میدان جهاد، میدان انقلاب و ...هستیم که در این صورت رضایت مردم را نیز به همراه دارد و دسترسی مناطق شرف آباد، بنسنجان، شهرک امام علی و ... به امکانات و خدمات دهی تسهیل می‌شود.
انتهای پیام/غ

احداث بزرگترین خیابان شهر یاسوج

برچسب ها: ترافیک ، شهرداری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.