مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان رضوی گفت: خراسان رضوی در نوروز امسال با ۱۱۰ حادثه ذر جایگاه نهم حوادث در کشور قرار دارد

خراسان رضوی در جایگاه نهم حوادث در کشور قرار داردبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ، سیدمجتبی احمدی با اشاره به اینکه دومین استان پرتردد کشور خراسان رضوی است، گفت: این استان از ابتدای طرح نوروزی ۹۷ تا تا صبح پنجشنبه نهم فروردین ماه جایگاه نهم در کل حوادث و جایگاه پنجم در حوادث جاده‌ای کشور را دارد.

وی گفت: براساس اعلام سازمان امدادونجات کشور از ابتدای طرح نوروزی ۹۷ تا صبح امروز مازندران با ۳۲۸ حادثه بیشترین حوادث را در بین استان‌ها داشته است.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان رضوی افزود: خوزستان با ۲۲۹ حادثه، اصفهان با ۲۱۳ حادثه و فارس با ۲۱۲ حادثه در جایگاه‌های دوم تا چهارم قرار دارند و خراسان رضوی نیز با ۱۱۰ حادثه در جایگاه نهم کشور در کل حوادث اعم از جاده ای، شهری، کوهستان، سیل و ... قرار دارد.

احمدی با اشاره  به جایگاه استان در حوادث جاده‌ای در سطح کشور گفت: استان خراسان رضوی با توجه به اینکه دومین استان پرتردد کشور در طرح نوروزی ۹۷ است، اما پنجمین جایگاه حوادث جاده‌ای کشور را دارد.

وی افزود: براساس اعلام سازمان امدادونجات کشور خراسان رضوی با ۷۳ حادثه جاده‌ای از ابتدای طرح نوروزی ۹۷ تا صبح امروز جایگاه پنجم این حوادث را در بین استان‌ها دارد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان رضوی خاطرنشان کرد: مازندران با ۱۱۲ مورد، اصفهان با ۹۴ مورد، فارس با ۷۷ مورد و آذربایجان شرقی با ۷۶ مورد پیش از خراسان رضوی بیشترین حوادث جاده‌ای را داشته اند.
 
انتهای پیام//ا.س
 
 
برچسب ها: نوروز ، میراث فرهنگی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.