رییس شورای اسلامی شهر مشهد گفت: از هر برنامه‌ای که بتواند حال مردم را خوب کند، استقبال می‌کنیم ونمایشگاه نوروز گاه ایران فرصت مناسبی را برای پیوند جوانان با عناصرفرهنگی و ملی فراهم کرده است.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ،محمدرضا حیدری رییس شورای اسلامی شهر مشهد در مراسم گشایش نمایشگاه «نوروزگاه ایران» گفت: مدیریت شهری مشهد از هر برنامه‌ای که بتواند حال مردم را خوب کند، استقبال می‌کند و این نمایشگاه فرصت مناسبی را برای پیوند جوانان با عناصرفرهنگی و ملی فراهم کرده است.

وی با اشاره به این برگزاری چنین رویدادی در مدت کوتاه نخستین اقدام مدیریت نمایشگاه فعلی به شمار می‌آید افزود: این نمایشگاه تاکید برعناصرهویت بخش ایران دارد و کار بسیار ارزشمندی است، زیرا نیازمند این هستیم تا فضا‌هایی را برای مردم ایجاد کنیم که میراث ارزشمند شهر و کشور خود را بشناسند و امیدوارم این نمایشگاه سال دیگر در استان‌های دیگر هم برپا شود.

علیرضا هوشنگ‌نژاد مدیرعامل نمایشگاه بین‌المللی مشهد نیزدر این مراسم با اشاره به شعار امسال که حمایت از تولید و کالای ملی است گفت: نخستین نمایشگاه «نوروزگاه ایران» در مشهد با حضور ۱۵۰ شرکت و ۳۵۰ غرفه از صنایع دستی و سوغات و کالای داخلی ایران و نمایندگی‌ها و کنسولگری کشور پاکستان و ترکیه در مساحت ۷ هزار مترمربع در نمایشگاه بین‌المللی مشهد برپا شده است.

وی با اشاره به این که نمایش موتور و خودرو‌های کلاسیک، تاریخی، آنتیک، افرود و سافاری، اسپرتو ورزشی واجرای سیرک بین‌المللی از دیگر برنامه‌های این نمایشگاه است افزود: این فعالیت‌ها در سالن‌های بهار، فردوسی و ابوسعید انجام خواهد شد و امید واریم در سال آینده شاهد حضورغرفه داران بیشتری در این نمایشگاه باشیم.

انتهای پیام// ز.‌ی


سخنان رئیس شورای شهر مشهد در نخستین نمایشگاه نوروزگاه ایران

برچسب ها: نوروز ، شهرداری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.