سفیر رژیم صهیونیستی در سازمان ملل متحد در اظهاراتی عجیب اعلام کرد اسراییل حق دارد در برابر فلسطینیان از حاکمیت خود دفاع کند!

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از خبرگزاری فرانسه، دنی دنون -- سفیر رژیم صهیونیستی در سازمان ملل متحد -- در اظهاراتی عجیب اعلام کرد اسراییل حق دارد در برابر فلسطینیان از حاکمیت خود دفاع کند!

بر این اساس، در آستانه آغاز یک جنبش بزرگ اعتراضی که قرار است فلسطینیان آن را در نوار غزه و در امتداد مرز مشترک خود با فلسطین اشغالی برگزار کنند، دنی دانون در نامه‌ای خطاب به آنتونیو گوترش، دبیرکل سازمان ملل و شورای امنیت، با خطرناک توصیف کردن تلاش های سران فلسطینی، هشدار داد این اقدامات موجب مناقشه می شود.

این درحالی است که خانواده های فلسطینیان قصد دارند از روز جمعه در نوار غزه چادرهایی را مستقر کنند. این جنبش اعتراضی که هدف از برگزاری آن حمایت از آوارگان فلسطینی است، قرار است شش هفته طول بکشد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۳۶ ۱۰ فروردين ۱۳۹۷
خوب است نماینده رژیم جعلی و قلابی صهیونیستی ، قبل از هر ادعائی اعلام کند که این حاکمیت چگونه برای این رژیم اشغالگر و جنایتکار بدست آمده است . و یک مشت مهاجر مزد بگیر دو تابعیتی در خاک مردم فلسطین چکار دارند و برای چه هدفی بی مهابا هر کار خلاف قوانین بین المللی انجام می دهد .
آخرین اخبار