معاون وزیر راه و مدیر عامل سازمان بنادر و دریانوردی گفت: با پیگیری‌های صورت گرفته، مبلغ ۸۰ میلیارد ریال به لایروبی بندر محمد عامری اختصاص یافت.

۸۰ میلیارد ریال به لایروبی بندر محمد عامری اختصاص یافتبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر،   محمد راستاد صبح پنجشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در خصوص فعالیت تجاری در بندر محمد عامری قرار شد تشریفات مناقصه لایروبی با اعتبار ۸۰ میلیارد ریال که منجر به تعمیق حوضچه بندر محمد عامری و ایجاد سه هکتار اراضی پسکرانه تا فروردین ماه نهایی شود.

وی افزود: در بندر بوالخیر نیز خوشبختانه در زمینه صادرات کار‌های خوبی صورت گرفته که تلاش داریم در زمینه توسعه ظرفیت بندر کار‌های صورت گیرد.

راستاد تصریح کرد: در بندر خورشهاب نیز اخیرا به همت نماینده مردم دشتی وتنگستان مقرر شد برنامه ریزی ایجاد پایانه مواد معدنی در چارچوب مشخص و سرمایه گذاری بخش خصوص کار‌های انجام شود.

وی ادامه داد: لایروبی بندر لاور ساحلی نیز در مراحل نهایی است تلاش داریم فعالیت تجاری بهتر شکل بگیرد و مقرر شد با پیگیری فرماندار شهرستان و مدیران کل استان واگذاری این بندر از شیلات به بنادر و کشتیرانی تسریع شود تا شاهد توسعه این بندر با رویکرد تجاری باشیم.

انتهای پیام/م

اختصاص ۸۰ میلیارد ریال به لایروبی بندر محمد عامری

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.