معاون برنامه ریزی و توسعه مدیریت منابع سازمان بنادر و دریانوردی گفت: اتصال بنادر به خط ریلی، توسعه زیرساخت‌ها و افزایش ظرفیت بنادر در اولویت برنامه‌های سازمان بنادر و دریانوردی است.

اتصال بنادر به خط ریلی در اولویت برنامه‌های بنادر استبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، منصور آرامی ظهر یکشنبه در آئین معارفه سرپرست اداره کل بنادر و دریانوردی استان بوشهر اظهار داشت: در راستای توسعه بنادر استان بوشهر تلاش‌های خوبی صورت گرفته است.

وی با اشاره به ظرفیت‌های بالای استان بوشهر در بخش بنادر و دریانوردی خاطرنشان کرد: حل مشکلات حمل و نقل دریایی برای ایجاد اشتغال و توسعه استان بوشهر به صورت جدی در دستور کار قرار دارد.

معاون برنامه ریزی و توسعه مدیریت منابع سازمان بنادر و دریانوردی از توسعه ظرفیت‌های ریلی به عنوان یکی از سیاست‌های این سازمان نام برد و افزود: اتصال بنادر به خط ریلی از اهمیت زیادی برخوردار است و باید از ظرفیت‌های ریلی کشور در بنادر استفاده کنیم.

وی از راه‌اندازی اداره ریلی و اداره کل لجستیک و حمل و نقل چند وجهی در حوزه معاونت بندری سازمان بنادر خبر داد و اضافه کرد: خدمات و برنامه‌ها در سازمان بنادر متحول شده است و استفاده از ظرفیت ریلی در دستور کار است.

آرامی با اشاره به استفاده از ظرفیت ساختار و نیرو‌های متخصص در این زمینه ادامه داد: این اتفاقات و تحولات صورت گرفته نقش مهمی در توسعه اقتصادی در سطح کشور خواهد داشت.

وی از تلاش ویژه سازمان بنادر و دریانوردی برای توسعه بندری استان بوشهر بیان کرد: توسعه پسکرانه در بوشهر به عنوان یکی از مهمترین برنامه‌ها در این استان است که کار‌های خوبی در جزیره نگین در حال اجرا است.

معاون برنامه ریزی و توسعه مدیریت منابع سازمان بنادر و دریانوردی افزود: از دیگر برنامه‌ها در بندر بوشهر می‌توان به احدث اسکله‌های جدید و لایروبی کانال دسترسی بندر اشاره کرد.

در این آیین نورالله اسعدی به عنوان سرپرست اداره کل بنادر و دریانوردی استان بوشهر معرفی شد و از خدمات محمد مهدی بنچاری تقدیر شد.

انتهای پیام/م

توان حمل و نقل در بندر بوشهر افزایش می‌یابد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.