مدیر کل شاهد و ایثارگر وزارت بهداشت گفت: از ۷۰ دانشجوی برگزیده شاهد و ایثارگر در وزارت بهداشت تقدیر به عمل می‌آید.

به گزارش  حوزه بهداشت و درمان گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ سید محسن رحیمی  مدیر کل شاهد و ایثارگر وزارت بهداشت  با اشاره به برگزاری برگزاری مراسم تقدیر از دانشجویان شاهد و ایثارگر برگزیده علمی با عنوان جشنواره ملی ایثار در اردیبهشت ماه 97، گفت: این جشنواره در راستای حفظ و ارتقاء توانمندی و تحصیلی دانشجویان شاهد و ایثارگر برتر علمی برگزار می شود. 

 رحیمی خاطرنشان کرد: فراهم نمودن ایجاد زمینه مناسب و فرصت های برابر برای شکوفا شدن استعدادهای دانشجویان شاهد و ایثارگر و همچنین ایجاد انگیزه و حمایت همه جانبه از این دانشجویان در دانشگاه ها را از اهداف برگزاری این جشنواره است. 

مدیر کل شاهد و ایثارگر وزارت بهداشت  اظهار کرد: این جشنواره دومین جشنواره آموزشی، تحصیلی جایزه ملی ایثار است که توسط اداره كل شاهد و ایثارگر وزارت بهداشت با همکاری سایر دستگاه های آموزشی برگزار می شود.

وی افزود: این جشنواره  با همکاری بنیاد شهید و امور ایثارگران، وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، دانشگاه آزاد اسلامی، وزارت آموزش و پرورش و حوزه علميه در اردیبهشت ماه سال ۱۳۹۷ برگزار خواهد شد.

 رحیمی گفت: در این مراسم از ۷۰ نفر از برگزیدگان آموزشی – تحصیلی تقدیر و به نفرات برتر جوایزی اهداء می شود. 

وی افزود: دانشجویان برگزیده در بخش وزارت بهداشت تعداد 15 نفر شامل مقاطع کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکترای تخصصی  هر کدام ۲ نفر و در  مقطع دکترای حرفه ای هر رشته از  ۳ نفر تقدیر خواهد شد.

 انتهای پیام/

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار