رئیس میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری نیکشهرگفت: تاکنون بیش از ۱۰ هزار و ۵۰۰ میهمان نوروزی در این شهرستان اقامت کردند.

خیرالنسا امیری رئیس میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری نیکشهردر گفتگو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان، گفت: از ۲۸ اسفند ۹۶ تا هفتم فروردین امسال، ۱۵ هزار و ۶۳۸ نفر از جاذبه‌های گردشگری این شهرستان بازدید کردند.

وی افزود:ارائه هرچه مطلوب‌تر خدمات به مسافرین و گردشگران نوروزی با تمهیدات ویژه نظیر اسکان و سرویس دهی مناسب، اجرای برنامه‌های متنوع فرهنگی، نظیر شب‌های فرهنگی، از دوم تا دوازدهم فروردین ماه، برگزاری نمایشگاه‌های سوغات و صنایع دستی و خدمات پزشکی و امداد و نجات، ایجاد کمپ‌های موقت و مشارکت دهیاران و تمامی اعضای ستاد خدمات سفر نوروزی، در ایجاد بستر‌های مناسب، در جذب مسافران نوروزی موثر بوده است.

رئیس میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری نیکشهر افزود: همچنین ایجاد سازه‌های کپری و دیوان جاه در دو نقطه تنگه سرحه و هیتان، مهمانان را از نقاط مختلف کشور پذیرا است.

وی گفت: با توجه به قرارگرفتن این شهرستان در مسیر جاده ترانزیتی و شرایط خاص و ظرفیت طبیعت گردی این شهرستان موج دوم سفر به این شهرستان از امروز آغاز شده است.

انتهای پیام/ع

نیکشهر پذیرای گردشگران نوروزی 

برچسب ها: نوروز ، میراث فرهنگی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار