فرماندار شهرستان نطنز گفت: از آغاز تعطیلات تا ۷ فروردین ۱۳۹۷ بیش از ۱۶۰ هزار نفر گردشگر و مسافر نوروزی از جاذبه های تاریخی و گردشگری نطنز بازدید کردند.

 به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،یوسف حسنی امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: از آغاز تعطیلات تا پایان روز هفتم فروردین ماه ۱۳۹۷ بیش از ۱۶۷ هزار و ۵۰۰ نفر از آثار تاریخی و جاذبه های طبیعی و گردشگری شهرستان نطنز بازدید کردند.

وی تصریح کرد: از این تعداد، ۱۵۱ هزار و ۵۳۰ نفر ازجاذبه های تاریخی، فرهنگی و مذهبی و تعداد ۱۲ هزار و ۲۰۰ نفر ازجاذبه های طبیعی شهرستان نطنز بازدید کردند.

فرماندار نطنز افزود: در این مدت تعداد چهار هزار و ۵۳۰ نفر اقامت در هتل ها و مهمانپذیرها، تعداد پنج هزار و ۹۶۹ نفر اقامت در مدارس، تعداد ۵۸ هزار و ۶۹۲ نفر در زائر سراهای امامزاده اقاعلی عباس (ع)، هفت هزار و ۵۵۳ نفر در خانه مسافر و کمپ های موقت مهمانسرا های ادارات اقامت داشته اند.

وی با اشاره به اقدامات صورت گرفته افزود: همزمان با فرارسیدن نوروز، برنامه فرهنگی جشن نوروزگاه در چهار شهر شهرستان برگزار شد که با استقبال چشمگیر گردشگران و شهروندان روبرو بود.

حسنی اذعان داشت: تنظیم بازار شب عید، افزایش ایستگاه های راهنمایان نوروزی و ارائه خدمات به مسافرین و گردشگران در تمام نقاط شهرستان و به ویژه روستای تاریخی ابیانه از جمله اقداماتی است که در ایام نوروز انجام گرفته است.

وی در پایان یادآور شد: اتفاق مثبتی که امسال شاهد آن هستیم مشارکت اهالی محله افوشته در فضاسازی و بازگشایی مجموعه آثار تاریخی افوشته است که استقرار راهنمایان داوطلب و پذیرایی از گردشگران نوروزی در این مجموعه در کنار تبلیغات محیطی موحب افزایش حضور میهمانان نوروزی در این محل شده است.

 

انتهای پیام/م

بازدید مسافران نوروزی از شهرستان تاریخی نطنز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار