واژگونی خودرو حامل گاز مایع در محور رشتخوار- تربت حیدریه

رئیس مرکز کنترل و هماهنگی عملیات هلال احمر خراسان رضوی از برطرف شدن خطر انفجار خودرو حامل گاز مایع در محور رشتخوار- تربت حیدریه که دچار واژگونی شده بود، خبر داد.

واژگونی خودرو حامل گاز مایع در محور رشتخوار- تربت حیدریهبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ؛ حسن گودرزی رئیس مرکز کنترل و هماهنگی عملیات هلال احمر خراسان رضوی گفت : یک دستگاه خودرو نیسان حامل کپسول‌های گاز مایع در کیلومتر ۴۳ محور رشتخوار- تربت حیدریه واژگون شد.

وی افزود: پس از اعلام وقوع این حادثه به مرکز کنترل و هماهنگی عملیات هلال احمر استان یک تیم عملیاتی از پایگاه امدادی رشتخوار همراه با ۲ نجات‌گر و یک پرستار با یک دستگاه آمبولانس به محل حادثه اعزام شد.

رئیس مرکز کنترل و هماهنگی عملیات هلال احمر خراسان رضوی با اشاره به این‌که با حضور به موقع نیرو‌های هلال احمر در محل از انفجار این خودرو جلوگیری شد، ادامه داد: راننده خودرو نیسان دچار مصدومیت شده بود که پس از انجام اقدامات ایمنی، به صورت سرپایی در محل مداوا شد.

رئیس مرکز کنترل و هماهنگی عملیات هلال احمر خراسان رضوی گفت : پس از تثبیت صحنه حادثه توسط نیرو‌های هلال احمر فقط یک مصدوم این حادثه که دچار ترومای سر شده بود توسط آمبولانس هلال احمر به مرکز درمانی موسی بن جعفر (ع) قوچان منتقل شد.

انتهای پیام// م. ط
برچسب ها: هلال احمر ، حوادث
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.