مدیرکل کمیته امداد استان زنجان در بازدید نوروزی از اداره کمیته امداد شهرستان ایجرود بر فعالیت بیشتر در حوزه اشتغال تأکید کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان ، صفری مدیرکل کمیته امداد استان زنجان در این بازدید با گرامیداشت نام‌گذاری امسال به «حمایت از کالای ایرانی» توسط مقام معظم رهبری، گفت: از رویکردهای اصلی کمیته امداد استان زنجان در سال جدید توسعه فعالیت‌های اشتغال‌زایی این نهاد برای جامعه هدف بوده و لازمه تحقق شعار سال عزم همگانی مجموعه در حوزه اشتغال است.
وی با بیان اینکه حوزه اشتغال کمیته امداد بیشترین نقش را در تحقق شعار امسال در این نهاد دارد، افزود: راهبرد کمیته امداد استان زنجان در حوزه اشتغال ایجاد طرح‌های نو و خلاقانه با تکیه ‌بر اصل دانش‌محوری در فرصت‌های شغلی ایجاد شده برای جامعه هدف به‌منظور افزایش اثربخشی خدمات اشتغال این نهاد در تأمین اقتصاد و معیشت خانوارهای مددجویی تحت حمایت است.
صفری خاطرنشان کرد: برنامه‌ریزی کمیته امداد استان زنجان در ایجاد طرح‌های نو مهارت‌آموزی مددجویان تحت حمایت این نهاد مبتنی بر بازار بوده که باهدف ابزارسازی برای محصولات تولیدی طرح‌های اشتغال ایجادشده انجام می‌شود.
مدیرکل کمیته امداد استان زنجان با اشاره به اینکه اهداف نام‌گذاری امسال در حوزه اشتغال معنا پیدا می‌کند، گفت: شناخت صحیح ظرفیت‌های موجود در مناطق مختلف، شناسایی استعداد مددجویان تحت حمایت، کاریابی برای مستعدین اشتغال از طریق تعامل با واحدهای صنعتی و تولیدی، مهارت‌آموزی و بازاریابی و بازار سازی اولویت‌های مهم حوزه اشتغال این نهاد در سال جدید است.
وی با تأکید بر اینکه نام‌گذاری امسال در امتداد سال‌های قبل و نهادینه‌سازی اقتصاد مقاومتی در جامعه و اثربخشی کارکردهای آن در پویایی اقتصاد کشور توسط مقام معظم رهبری انجام‌شده است، افزود: افزایش بهره‌وری فعالیت‌های این نهاد در حوزه محرومیت‌زدایی با رویکرد جهادی و تفکر بسیجی در حوزه اشتغال‌زایی برای جامعه هدف با تأکید بر اصل تولید باید در برنامه‌ریزی این بخش کمیته امداد موردتوجه قرار گیرد.
صفری با اشاره به اینکه ارزیابی عملکرد با تحلیل‌های کاربردی در تمامی بخش‌ها موجب افزایش بهره‌وری در کارمی شود، ادامه داد: آراستگی محیط کار، تکریم ارباب‌رجوع و ایجاد فضای همدلی از شاخص‌های بهره‌وری در کار بوده که باید با همگرایی بیشتر در حوزه عمل در ارتقاء خدمات اثربخش به جامعه هدف موردنظر مجموعه باشد.


انتهای پیام/ ک


توسعه فعالیت‌های اشتغال‌زایی رویکرد اصلی کمیته امداد استان زنجان در سال جدید است

برچسب ها: کمیته امداد ، اشتغال
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.