رئیس اداراه اوقاف و امور و خیریه بروجرد گفت: از ابتدای تعطیلات نوروزی تاکنون ۲۱ هزار مسافر نوروزی از بقاع متبرکه بروجرد بازدید کردند.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛ حجت‌الاسلام علی ارکبان، رئیس اداراه اوقاف و امور و خیریه بروجرد گفت: امسال نیز طرح آرامش بهاری در ۹ بقعه متبرک شهرستان بروجرد اجرا شد که این طرح هم‌زمان با سراسر کشور است و تاکنون مورد استقبال قرار گرفته است.

وی افزود: در طرح آرامش بهاری برنامه‌های فرهنگی اجرا می‌شود و در این امامزاده‌ها خیمه‌های معرفت برپا شده که هر کدام برنامه‌هایی را در دستور کار دارند.

حجت‌الاسلام ارکبان در ادامه گفت: بسیاری از مسافران نوروزی در سفر به بروجرد از بقاع متبرکه بروجرد نیز بازدید می‌کنند که از ۲۸ اسفند تاکنون بالغ‌بر ۲۱ هزار مسافر نوروزی از بقاع متبرکه بروجرد بازدید کرده‌اند.

وی افزود: امامزاده جعفر (ع) بیشترین آمار بازدید مسافران نوروزی را دارد به‌طوری‌که تاکنون ۱۵ هزار نفر از این امامزاده بازدید کردند که علاوه‌بر زیارت این بقاع متبرکه از بنای ارزشمند و تاریخی و همچنین معماری بی‌نظیر آن بازدید می‌کنند.

رئیس اداره اوقاف و امور و خیریه بروجرد تصریح کرد: در شهرستان بروجرد ۱۷ امامزاده وجود دارد که طرح آرامش بهاری در ۹ بقعه متبرکه اجرا شده است.

انتهای پیام/د

امامزاده جعفر (ع) بیشترین آمار بازدید در بروجرد را دارد

برچسب ها: نوروز ، گردشگری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.