با برگزاری برنامه‌های مختلف و متنوع، طرح نشاط اجتماعی در بردخون اجرا شد.

طرح نشاط اجتماعی در بردخون اجرا شدبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر،  سخنگوی شورای اسلامی شهر بردخون صبح سه‌شنبه در این آیین با تقدیر از حضور مردم و مسافران نوروزی، اظهار داشت: در عمل شعار سال یعنی خرید کالا‌های ایرانی را گسترش دهیم تا موجب گسترش اشتغال و تولید بیشتر در کشور شود.

سیدمحمد حسینی زاده با بیان اینکه برنامه فعلی چهارمین برنامه از سری طرح نشاط اجتماعی در بردخون است، اضافه کرد: پیش از این پیاده روی خانوادگی، مجموعه طنز کافه حاج ابریم و جشن بالن‌ها با همکاری هنرمندان منطقه در بردخون اجرا شد و روز پدر نیز جشن باشکوهی در بوستان امید برگزار خواهد شد.

حسینی زاده ادامه داد: مناسب سازی و زیباسازی شهر، زیباسازی ورودی شهر و آغاز بوستان فضای سبز به مساحت ۱۵ هکتار که تاکنون ۳۵۰۰ مترمربع گل کاری و نهال کاری شده و امیدواریم شاهد ایجاد فضای بانشاط در ورودی شهر بردخون باشیم.

سخنگوی شورای شهر از ایجاد صندوق حمایت از فرهنگ و هنر و ورزش در بردخون خبر داد و گفت: برای تقویت فعالیت‌های فرهنگی، هنری و ورزشی و حمایت از ورزشکاران و هنرمندان و تأمین نیاز‌ها و تجهیزات اقشار فعال هنری و ورزشی، این صندوق با تلاش شورای اسلامی شهر بردخون راه اندازی می‌شود.

وی ابراز داشت: برای اجرای برنامه‌های فرهنگی هنری و مناسبت‌ها سیستم صوتی به ارزش ۱۱۰ میلیون ریال توسط شورای اسلامی شهرخریداری شده تا در شهر مورد استفاده قرار گیرد.

در ادامه برنامه‌های متنوعی مانند قرائت شعر، مسابقه، قطعات نمایشی، موسیقی، متن ادبی و مصاحبه با افراد محلی و هنرمند به اجرا درآمد.

این برنامه به همت شورای اسلامی و شهرداری بردخون و تلاش هنرمندان انجمن نمایش مجتمع فرهنگی هنری بردخون در بوستان امید و با حضور خیل عظیم مردم شهر و روستا‌های بردخون و مسافران نوروزی برگزار شد.

انتهای پیام/م

 برگزاری طرح نشاط اجتماعی در بردخون

برچسب ها: نوروز ، شعر ، تئاتر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.