مراسم قرعه‌کشی جشنواره دوقلو‌ها و چندقلو‌های بوشهری که در چهارمین روز از نکوداشت هفته بوشهر برگزار شده بود، میان بیش از ۳۰۰ دوقلو و چندقلو انجام و نتایج این قرعه‌کشی اعلام شد.

نتایج قرعه‌کشی جشنواره دوقلو‌ها و چندقلو‌های بوشهری اعلام شدبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر،  برندگان خوش‌شانس جوایز این جشنواره که به‌منظور ایجاد شور و نشاط اجتماعی در میان شهروندان بوشهری و به‌مناسبت گرامیداشت هفته بوشهر برگزار شد، مشخص شده و این افراد تا تاریخ ۲۷ اسفندماه با در دست داشتن مدرک شناسایی و مراجعه به سازمان فرهنگی، اجتماعی، ورزشی شهرداری بندر بوشهر، می‌توانند هدایای خود را دریافت نمایند.

۵۰ دوقلو و چندقلوی (۱۰۲ برنده) خوش‌شانس این جشنواره به شرح زیر اعلام می‌شود:

۱. حنانه و هنگامه غریبی ۲. ساغر و ساقی رستم‌پور ۳. امیرحسین و امیرعباس فرج‌زاده ۴. مهرسا و درسا نکیسا ۵. آیلا و آیسا رسولی نیکخواه ۶. سحر و سارینا قلی‌پور ۷. مسعود و منصور رشیدزاده ۸. حانیه و حلما بنیادی ۹. سیده یاسمین و امیرحسین امامزاده ۱۰. مطهره و محدسه عرب ۱۱. آزاد و آراد عمرانی ۱۲. فرزانه و سکینه شهابی ۱۳. مهرسا و درسا نکیسا ۱۴. فاطمه و زهرا حسن‌زاده ۱۵. آوا، نوا و شیدا مقاتلی مطلق ۱۶. زهرا، لیلا و حامد ماندگار ۱۷. سیده نازنین و نرگس موسوی ۱۸. فاطمه و نسرین مهرافشار ۱۹. پارسا و نازنین زهرا عرب ۲۰. اسرا و اسما مرادپور ۲۱. ستیا و ستیلا پیکر ۲۲. امیرعلی و امیرحسین بویراتی ۲۳. جواد و ابوالفضل تازش ۲۴. اوینا و محمدرضا محمودی ۲۵. الهه و الهام قائمی ۲۶. محمد و مهدی ماندگار ۲۷. صدف و غزل منصوری ۲۸. امیرعباس و امیرعلی میلانی ۲۹. سینا و سحر فرزانه ۳۰. مهدی و مریم بهی ۳۱. کوروش و کیان پرتو ۳۲. راحله و ریحانه سلمانپور ۳۳. پریا و پرهام مهدوی ارا ۳۴. تارا و طا‌ها کاظمی ۳۵. فاطمه و شکوفه بهبهانی ۳۶. حسین و زینب حسینی ۳۷. کیمیا و کیانا فرازمند ۳۸. رقیه و فاطمه جمالی رودباری ۳۹. فائزه و عارفه اژدری ۴۰. علیرضا و انیا دشتیان ۴۱. نگار و نگین افروزه ۴۲. فریبا و فریده ارژنگ نژاد ۴۳. سید محمدرضا و نیایش موسوی ۴۴. بهداد و بهتاش سرتلیان ۴۵. محمدطا‌ها و فاطمه سادات موسوی ۴۶. طا‌ها و تایماز کردوانی ۴۷. محسن و فاطمه آسوده ۴۸. فریده و فریبا عابدی ۴۹. پرهام و رهام سیفی بوشهری ۵۰. فاطمه و فائزه طاهری

گفتنی است، جشنواره دوقلو‌ها و چندقلو‌های بوشهری در چهارمین شب از هفته نکوداشت بوشهر برگزار شد که بخش قرعه‌کشی این جشنواره به‌علت شرایط نامناسب آب و هوا به روز دیگری موکول شده بود.

انتهای پیام/م

اعلام نتایج قرعه‌کشی جشنواره دوقلو‌ها و چندقلو‌های بوشهری

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.