جدایی هافبک جدید تیم فوتبال استقلال در پایان فصل از این تیم تکذیب شد.

جدایی هافبک استقلال تکذیب شدبه گزارش   خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، در حالی که مطرح شده بویان هافبک جدید تیم فوتبال استقلال به دلیل وضعیت نامشخص و مصدومیتش در پایان فصل از این تیم جدا می شود اما این خبر توسط یکی از مدیران باشگاه تکذیب اعلام شد .

جلسه هماهنگی بازی استقلال - الریان 

زمان نشست هماهنگی و کنفرانس مطبوعاتی سرمربیان تیم های استقلال و الریان مشخص شد.

جلسه هماهنگی :روز یکشنبه ۹۷/۱/۱۲ ساعت ۱۶:۰۰-۱۵:۰۰

 کنفرانس مطبوعاتی سرمربی تیم فوتبال الریان ۱۶:۱۵-۱۶:۴۵

کنفرانس مطبوعاتی سرمربی تیم فوتبال استقلال ۱۶:۴۵-۱۷:۱۵ 

ملی پوشان استقلال امشب به ایران می رسند

بازیکنان ملی پوش تیم فوتبال استقلال بعد از بازی امشب ‏تیم ملی با الجزایر در اتریش، بلافاصله با پرواز بیزینس کلس و مستقیم تحت نظارت کادرفنی تیم ملی از اتریش به تهران برمی ‏گردند تا تیم باشگاهی خود را در هفته بیست و ششم لیگ برتر همراهی کنند.‏

حسین حسینی ،وریا غفوری، امید ابراهیمی ، روزبه چشمی و پژمان منتظری بازیکنانی هستند که با اضافه شدن به تیم باشگاهی خود و در صورت صلاح دید شفر می توانند تیمشان را برابر نفت تهران در روز نهم فروردین همراهی کنند.

آخرین وضعیت مصدمیت 3 استقلالی در دیدار برابر الریان 

تیام مهاجم تیم فوتبال استقلال که به دلیل مصدومیت این روز ها در بارسلون دوران آسیب دیدگی خود را زیر نظر پزشکان پشت سر می گذارد شانس کمی برای حضور برابر الریان دارد و از طرفی بهنام برزای دیگر بازیکن مصدوم استقلال نیز پس از پشت سر گذاشتن دوران آسیب دیدگی از یکی دو روز آینده به تمرینات تیمی اضافه می شود اما این بازیکن همچون تیام شانس کمی برای حضور در ترکیب تیمش در بازی روز سیزدهم فروردین آن هم مقابل الریان دارد .
اما در میان مصدومان استقلال شانس حضور مجید حسینی برابر الریان زیاد خواهد بود و این بازیکن با تلاش پزشکان می تواند در ترکیب تیمش بازی کند .

زمان تمرين فرداى استقلال به خاطر ملى پوشان تغيير كرد

ملى پوشان تيم فوتبال استقلال كه بامداد روز هشتم فروردين ماه به تهران مى رسند قرار است در تمرين نوبت عصر تيمشان حضور پيدا كنند.

طبق صلاح ديد شفر ،آبى پوشان پايتخت فردا عصر ساعت ١٧ به يك نوبت تمرين خواهند پرداخت تا ملى پوشان هم بتوانند در تمرين شركت كنند و  سرمربى تيم فوتبال استقلال هم بازيكنان ملى پوش را براى حضور در ديدار نفت تهران در هفته بيست و ششم مورد ارزيابى قرار دهد.

البته اين احتمال وجود دارد كه شفر روى نام بازيكنان ملى پوش خط قرمز بكشد و از ديگر بازيكنان خود برابر نفت تهران استفاده كند.

ديدار ٢ تيم فوتبال استقلال و نفت تهران روز نهم فروردين ساعت ١٥ برگزار مى شود

سنگربان استقلال مقابل نفت تهران مشخص شد

مهدى رحمتى در ديدار مقابل نفت تهران در هفته بيست و ششم رقابت هاى ليگ برتر درون دروازه آبى پوشان پايتخت قرار خواهد گرفت.

حضور افتخارى در كلينيك پزشكى باشگاه استقلال

رضا افتخاری مدیرعامل باشگاه استقلال همراه با امین نوروزی معاون پزشكى در کلینیک فیزیوتراپی استقلال حضور یافتند، تا ملاقاتی با بازیکنان مصدوم این تیم داشته باشند.
بهنام برزاى، مجيد حسينى و محسن كريمى بازيكنانى هستند كه اين روزها در كلينيك باشگاه استقلال دوران مصدوميت خود را پشت سر مى گذارند.

رونمايى از بويان در بازى با نفت تهران

بويان هافبك جديد تيم فوتبال استقلال كه پس از ورود به جمع آبى پوشان به دليل مصدوميت همچنان نتوانسته براى اين تيم به ميدان برود قرار است در ديدار مقابل نفت تهران به زمين برود.
اين بازيكن نخستین ديدار خود را براى استقلال در هفته بيست و ششم رقابت هاى ليگ برتر انجام می دهد.

قائدى براى درمان به تهران آمد

مهدى قائدى مهاجم جوان تیم فوتبال استقلال براى ادامه مراحل درمانى خود به تهران آمد.

شنیده مى شود این بازیکن همچنان تا ماه هاى آینده نمى تواند تیمش را همراهى کند.

تیام در راه تهران

مامه تیام که براى درمان مصدومیت خود راهى بارسلونا شده بود پس از پشت سر گذاشتن دوران مصدومیت به زودى راهى تهران مى شود.

این بازیکن فرصت دارد تا روز سیزدهم برابر الریان خود را آماده بازى کند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار