تيم فوتبال استقلال براى ديدار مقابل نفت تهران در هفته بیست و ششم ليگ برتر با بازيكنان مصدوم و محروم زيادى مواجه است.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال باشگاه خبرنگاران جوان،  تيم فوتبال استقلال در حالى در هفته بيست و ششم رقابت‌هاى ليگ برتر به مصاف تيم نفت تهران مى رود كه در اين ميان شفر بازيكنان زيادى را به دليل مصدوميت و محروميت در اختيار ندارد.

 حسين حسين، پژمان منتظرى، روزبه چشمى ، وريا غفورى و اميد ابراهيمى پنج بازيكنى هستند كه در حال حاضر در اردوى تيم ملى هستند و يك روز قبل از ديدار آبى پوشان با نفت تهران به تركيب تيمشان اضافه مى شوند.

از طرفى مجيد حسينى، بهنام برزاى و مامه بابا تيام سه بازيكنى هستند كه به دليل مصدوميت نمى توانند آبى پوشان را برابر نفت تهران همراهى كنند .فرشيد اسماعيلى نيز تنها بازيكنى است كه به دليل محروميت در ديدار برابر نفت تهران در تركيب استقلال غايب است.

همچنين پادوانى ، مهدى قائدى و محسن كريمى نيز اين روزها به دليل عمل جراحى و مصدوميت هايى كه داشتند قادر به همراهى تيمشان نيستند.

**نشست شفر پيش از ديدار با نفت تهران

وینفرد شفر سرمربى تيم فوتبال استقلال روز چهارشنبه هفته جارى ساعت ۱۵ پاسخگوی سوالات خبرنگاران پیش از مصاف با نفت تهران خواهد بود.
ديدار ٢ تيم فوتبال استقلال و نفت تهران روز نهم فروردين ماه برگزار مى شود.

*نشست مدیرعامل و سرمربی استقلال با سلطانی فر

افتخاری مدیرعامل باشگاه استقلال به همراه وینفرد شفر سرمربی این تیم صبح امروز با حضور در وزارت ورزش و جوانان با مسعود سلطانی فر وزیر ورزش و جوانان دیدار كردند.

در این جلسه سلطانی فر ضمن بیان نکات مد نظرشان برای استقلال در ادامه رقابت های لیگ برتر، جام حذفی و آسیایی آرزوی موفقیت کرد.

در این دیدار دوستانه افتخاری و وینفرد شفر درباره آخرین شرایط استقلال، نتایج آبی‌پوشان و برنامه‌های آینده این تیم توضیحاتی به وزير ورزش و جوانان ارائه دادند.

شفر:به دوستانم توصیه کرده ام که به ایران سفر کنند

در این دیدار وینفرد شفر با تبریک سال نو به وزیر ورزش و جوانان از مردم ایران قدردانی کرد و از تهران به عنوان پایتختی زیبا نام برد که مردمان بسیار مهربان ، فرهنگی و فهیم دارد.

شفر گفت : متاسفانه در سال های گذشته تبلیغات منفی علیه ایران ، مردم و فرهنگش باعث شده که واقعیت ها به جهان منکس نشود اما من به دوستانم توصیه کرده ام که به ایران سفر کنند و خودشان از نزدیک شاهد زیبایی های این کشور و مهماندوستی مردمانش باشند .

شفر نتایج به دست آمده در استقلال را شروع کار در یک دوره جدید توصیف کرد و افزود : برای رسیدن به این مرحله ، نشست های بسیار خوبی با هیئت مدیره باشگاه داشتیم تا هماهنگی های لازم انجام شود و بتوانیم این تیم را به موفقیت برسانیم .

شفر با بیان این مطلب که 50 سال در فوتبال فعال است و 32 سال آن را به عنوان مربی در این رشته فعالیت کرده است ، گفت : می خواهم سفیر فوتبال ایران باشم .

او در بخش دیگری از سخنانش به ارتباط دوستانه بازیکنان و مربیان دو باشگاه پرسپولیس و استقلال اشاره کرد و افزود : فارغ از نتایج دربی ها ، بازیکنان هر دو تیم رفتار دوستانه ای دارند و واقعیت این است که همه ما برای موفقیت سخت کار می کنیم .

افتخاری به عیادت پادوانی رفت

سیدرضا افتخاری مدیرعامل استقلال، پندار توفیقی معاون ورزشی و امین نوروزی معاون پزشکی باشگاه عصر امروز از پادوانی مدافع مصدوم استقلال عیادت کردند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار