معاونت اجرایی شهرداری و مدیر ساحل گناوه با اشاره به ازدحام گردشگران و مسافران نوروزی در نقاط مختلف گناوه، گفت: شرایط مطلوب و در کنترل است.

ازدحام مسافران نوروزی در نقاط مختلف گناوهبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر،  کرامت طاهری  اظهار داشت: از مهرماه ۹۶ برنامه‌ریزی برای نوروز و همچنین جلسات ستاد تسهیلات شروع شد و تا قبل از شروع نوروز و تعطیلات ۹ جلسه با اعضا و مسئولین واحد‌ها برگزار شد.

وی افزود: برنامه‌ریزی و پیش‌بینی مشکلات و کمبود‌ها از شش ماه قبل و در جلسات مطرح و بررسی شد و نتیجه آن کنترل و مدیریت خوب گردشگران و خدمات دهی مطلوب به آن‌ها است.

طاهری اظهار داشت: در نوروز تقسیم وظایف مشخص شده است و با مشخص کردن کمیته‌ها و وظایف محوله به آن‌ها و تقسیم کار باعث مدیریت و وضعیت خوب شده است.

وی تصریح کرد: شهر گناوه را به شش منطقه تقسیم کرده‌ایم و هر منطقه را با دو ناظر از حوزه مدیریت ساحل، یک سرکارگر و ۱۰ تا ۲۰ کارگر در سه شیفت قرار داده ایم و یک ماشین لجن کش البته بستگی به ازدحام جمعیت آن منطقه دارد و در مناطق پرجمعیت دو ماشین گذاشته شده و همچنین یک یا دو تانکر آب آشامیدنی برای حمایت از آب شهر گمارده شده است.

معاون اجرایی شهرداری و مدیر ساحلی گناوه گفت: شرایط مطلوب و در کنترل است و مجموعه شهرداری و شورای شهر تمام تلاش خود را انجام خواهد داد تا کمبود‌ها در پایین‌ترین سطح باشد و گردشگران با خاطره خوب نوروز را در شهر گناوه سپری کنند.

انتهای پیام/م

ازدحام گردشگران و مسافران نوروزی در نقاط مختلف گناوه

برچسب ها: نوروز ، شورای شهر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.