افزایش دمای هوا در بندرگناوه در ششمین روز از تعطیلات نوروز، مسافران و گردشگران را غافلگیر و باعث هجوم آن‌ها به ساحل و شنا در دریا شد.

افزایش دما درگناوه باعث هجوم مسافران نوروزی به دریا شدبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر،  هموطنانی که گناوه را برای مسافرت انتخاب کردند، شنا در دریا را همزمان با افزایش دمای هوا بهترین فرصت برای فرار از گرما دانسته و بصورت انفرادی و خانوادگی به شناکردن در آب‌های ساحلی این بندر پرداختند.

تعداد زیادی از مسافران نیز که قصد خرید کالا از بازار این بندر را داشتند، تحمل هوای گرم را نداشته و رو به دریا آوردند تا ساعاتی را در آب‌های خلیج فارس سپری کنند.

همچنین با گرم شدن هوا مصرف نوشیدنی‌های خنک بالا رفت و عرضه کنندگان با کمبود روبرو شدند.

شهردارگناوه گفت: ساحل این بندر از نقاط گردشگرپذیر کشور است که در نوروز امسال هموطنان زیادی این نقطه را برای تفریح و استراحت انتخاب و در آن اسکان یافتند.

ماشاالله احمدی افزود: باتوجه به اینکه ساحل این بندر در تعطیلات نوروز پذیرای جمعیت زیادی از هموطنان است و عمده آنان شنا کردن را بهترین تفریح می‌دانند، اما با گرم شدن هوا تعداد زیادی در ۲ روز اخیر به دریا روی آوردند.

براساس اعلام هواشناسی استان بوشهر، دمای هوا اکنون در گناوه با پنج درجه افزیش ۳۴ درجه سانتیگراد است که تا اواسط هفته جاری ادامه دارد.

انتهای پیام/م

افزایش دمای هوا در گناوه

برچسب ها: نوروز ، آب و هوا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.