مدیرکل کمیته امداد زنجان گفت : در راستای کمک به نیازمندان سال گذشته 9میلیارد و 400 میلیون تومان زکات در استان جمع آوری شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان ، صفری مدیرکل کمیته امداد استان زنجان در جمع مدیران کمیته امداد امام خمینی استان با اشاره به نامگذاری سال به نام حمایت از کالای ایرانی گفت : نام‌گذاری سال نقشه راه کشور در همه بخش‌ها بوده و وظیفه ما در کمیته امداد متناسب‌سازی فعالیت‌ها با اهداف موردنظر مقام معظم رهبری در این نام‌گذاری است.
وی افزود : رویکرد کمیته امداد استان زنجان در حوزه اشتغال و کارآفرینی در سال جدید ایجاد طرح‌های نو و بدیع است، اضافه کرد: در این راستا نسبت به اجرای طرح‌های اشتغال نو، شناسایی استعدادها و مهارت‌های جامعه هدف و ارائه آموزش‌های مبتنی بر دانش‌محوری اقدام می‌شود.
به گفته مدیرکل کمیته امداد استان زنجان ، سال قبل 9 میلیارد و 400 میلیون تومان زکات جمع‌آوری شد.
این مقام مسئول با اشاره به تحقق 100 درصدی برنامه پیش‌بینی‌شده جمع‌آوری زکات در استان گفت : باید با همدلی بیشتر مجموعه و تلاش جهادی، پرکاری و انجام کار مفید در حوزه مشارکت‌های مردمی گفتمان کمک به همنوع در جامعه بیشتر شده و اقدام بهتری در راستای کمک به مددجویان انجام شود.


انتهای پیام /ک


نام گذاری سال نقشه راه کشور است

برچسب ها: زکات ، کمیته امداد
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.