آنتوان گریزمان مهاجم فرانسوی اتلتیکومادرید اعلام کرد که تمایل ندارد درفصل نقل و انتقالات تابستانی راهی منچستر یونایتد شود.

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، پل پوگبا و آنتوان گریزمان ۲ بازیکنی هستند که در کنار هم برای موفقیت فرانسوی ها در جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه تلاش خواهند کرد.

مهاجم اتلتیکو عنوان کرده که دوست دارد همبازی پل پوگبا در یک تیم باشگاهی شود. اما گریزمان توضیح داد که این امر لزوما به این معنا نیست که او به منچستر یونایتد خواهد پیوست. البته مهاجم فرانسوی اتلتیکومادرید به پوگبا گفت که خیلی خوشحال می‌شود با او در یک تیم بازی کند. اما روشن است که منظورم رفتن به منچستر یونایتد نیست.

انتظار می‌رود گریزمان پیش از جام جهانی ۲۰۱۸، تکلیفش را مشخص کند. از همین رو بارسلونا، رئال مادرید و منچستریونایتد تیم‌هایی هستند که خواهان جذب این مهاجم در تابستان شده اند.

با توجه به محرومیت نقل و انتقالاتی اتلتیکومادرید در فصل تابستان ۲۰۱۷ مسئولان این باشگاه تصمیم گرفتند بند فسخ قرارداد گریزمان را از ۱۰۰ به ۲۰۰ میلیون یورو افزایش دهند تا با این کار از پیوستن او به تیم‌های منچستریونایتد و بارسلونا جلوگیری کنند. اما اکنون با پایان یافتن محرومیت مشکلی برای جذب بازیکنان ندارند و از همین رو مبلغ فسخ قرارداد گریزمان دوباره به ۱۰۰ میلیون یورو کاهش خواهد یافت.

به نظر می‌رسد که بارسلونا تمایل بیشتری به جذب گریزمان در فصل نقل و انتقالات تابستانی دارد، اما از طرفی کهکشانی‌ها هم در نظر دارند گوی سبقت را از رقیب دیرینه شان بربایند و برای خرید گریزمان اقدام کنند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار