مدیر مرکز فرهنگی دفاع مقدس خرمشهر، شمار ثبت بازدید کنندگان از موزه دفاع مقدس طی تعطیلات نوروزی را تا کنون چهار هزار و ۵۰۰ نفر اعلام کرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان ؛سرهنگ ثامر چنعانی مدیر مرکز فرهنگی دفاع مقدس خرمشهر گفت: امسال استقبال مسافران نوروزی به ویژه خانواده ها از موزه دفاع مقدس خرمشهر بسیار چشم گیر بوده است به گونه ای که در برخی مواقع درهای موزه با توجه به تکمیل شدن گنجایش محل به صورت موقت بسته می شود.

وی افزود: بخش اعظم بازدید کنندگان موزه دفاع مقدس خرمشهر را خانواده ها تشکیل می دهند که از این چهار هزار و ۵۰۰ نفر بازدیدکنندگان، حدود سه هزار و ۵۰۰ نفر به صورت خانواده اعم از تک خانواده و یا گروهی از خانواده ها بودند.

سرهنگ چنعانی به حضور کمتر کاروان های راهیان نور در نوروز امسال نسبت به سال گذشته نیز اشاره کرد و گفت: به خاطر موقعیت مکانی خرمشهر که در شهر قرار گرفته و نبود امکان تردد اتوبوس ها به دلیل ترافیک ایام آغازین سال در خرمشهر، امسال حضور کاروان های راهیان نور نسبت به سال های گذشته کاهش نسبی داشته است.

وی بر تاثیر پذیری مسافران نوروزی از موزه دفاع مقدی خرمشهر تاکید کرد و افزود: به دلیل اینکه در موزه خرمشهر اسناد واقعی نگهداری می شود همچنین ساختمان این موزه اثر باقی مانده از دفاع مقدس است که به دلیل اینکه مدتی در تصرف بعثی ها بود و هنوز دست نوشته بعثی ها بر دیوارهای آن باقی است جذابیت خاصی برای بازدید کنندگان دارد .

انتهای پیام/د

ثبت ۴۵۰۰ بازدید نوروزی از موزه

برچسب ها: نوروز ، دفاع مقدس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.