شهرستان بروجن آماده میزبانی از ۲۵۰ هزار میهمان در تعطیلات نوروز ۹۷ است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد؛ علی محمد مرادی سرپرست فرمانداری بروجن از پیش بینی لازم جهت پذیرایی و اسکان ۲۵۰ هزار مسافر در اماکن اقامتی و سیاحتی این شهرستان در سفر‌های نوروز ۹۷ خبر داد.

وی گفت: ۱۲۳ کلاس درس، مراکز اقامتی، مکان‌های عمومی دولتی و بخش خصوصی با امکانات رفاهی و اقامتی مناسب، برای اسکان مسافران و گردشگران در این شهرستان پیش بینی شده است.

مرادی با بیان فعالیت ۱۰ کمیته ستاد اجرایی خدمات سفر در بروجن افزود: با آغاز طرح نوروزی، کشیک ادارات، اصناف، نیرو‌های امدادی، انتظامی، پلیس راه، بخش بهداشت و درمان و راهداری آماده خدمت رسانی به گردشگران هستند.

وی اضافه کرد: همچنین ۱۰ اقامتگاه گردشگری در این شهرستان ظرفیت برپایی بیش از ۳ هزار چادر را دارد.

مرادی ادامه داد: ویژه برنامه‌های نوروزی نیز به صورت شاخص در بقاع متبرکه امامزادگان حمزه علی (ع) بلداجی، علی ابن احمد (ع) دهنو، عسگر (ع) و علی (ع) گندمان و میر حیدر شاه (ع) نقنه اجرا می‌شود.

وی، تالاب‌های بین المللی چغاخور، گندمان و سولقان، باغ آورگان، چشمه گلوگرد، گردشگاه گردبیشه، چشمه آب سفید، چشمه و تفرجگاه سیاسرد، گردشگاه مادر و دختر گندمان، بقعه امامزاده حمزه علی (ع)، امامزاده قیس بن علی (ع)، نقوش سنگی برجسته در تنگ کوهستانی سولک (ساوالک) بختیاری را از جمله اماکن دیدنی و سیاحتی منحصر به فرد این شهرستان عنوان کرد.

مرادی گفت: این شهرستان به دلیل قرار گرفتن در مسیر استان‌های جنوبی و غربی کشور و طبیعت چشم نواز و آثار تاریخی ارزشمند، همواره مورد استقبال گردشگران داخلی و خارجی بوده است.

وی افزود: طبیعت بکر، جاذبه‌های طبیعی و قرار گرفتن شهر بروجن در محور مواصلاتی خوزستان به اصفهان و محور‌های غربی کشور از مهم‌ترین دلایل استقبال مسافران و گردشگران از این شهرستان می‌باشد.

شهر بروجن مرکز شهرستان بروجن در فاصله ۶۲ کیلومتری شهرکرد مرکز استان چهارمحال و بختیاری و در مسیر ارتباطی استان‌های مرکزی کشور به خوزستان و بنادر جنوب ایران قرار دارد.

انتهای پیام/ف

شهرستان بروجن آماده پذیرایی از مسافران نوروزی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار