گروه مؤسسات قرآنی مردم‌نهاد ـ. ثبت نام از علاقه‌مندان در دوره آموزشیاری و تربیت مربی قرآن در مؤسسه فجرآفرین زاهدان انجام می‌شود.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان، مهدی پورموسوی، مدیر مؤسسه قرآنی ـ. فرهنگی فجرآفرین زاهدان  گفت: ثبت نام در دوره‌های مختلف قرآنی، چون عمومی و تخصصی و همچنین دوره‌های آموزشیاری و تربیت مربی قرآن تا ۲۰ فروردین‌ماه ادامه دارد.

وی با اشاره به اینکه دوره‌های این مؤسسه برای تمام مقاطع سنی بانوان و آقایان است، اظهار کرد: دوره آموزشیاری مرحله‌ای برای ورود علاقه‌مندان به دوره‌های تربیت مربی است.

موسوی با اشاره به اهم فعالیت‌های این مؤسسه در سالی که گذشت، عنوان کرد: برپایی دوره تربیت مربی سطوح چهار و پنج، دوره استعداد‌های برتر قرآنی ویژه گروه الف. و ب. با حضور ۲۵ نفر در گروه ب. و ۲۲ نفر در گروه الف. در کنار دیگر دوره‌های عمومی و تخصصی، چون قرائت ترتیل و تحقیق، مفاهیم، تجوید و صوت و لحن و ... از جمله برنامه‌های سال ۹۶ است.

وی ادامه داد: دو دوره آموزشیاری قرآن با حضور ۵۹ نفر از بانوان اهل تسنن و تشیع در مؤسسه فجر آفرین در مجموع ۸۴ ساعت با همکاری اداره امور قرآنی تبلیغات اسلامی برگزار شد که در پایان آن نیز آزمون‌های شفاهی و کتبی همراه با روش تدریس برپا شد که در پایان به افرادی که حد نصاب لازم را کسب کرده باشند، گواهینامه اعطا می‌شود.

گفتنی است؛ مؤسسه قرآنی ـ. فرهنگی فجرآفرین در زاهدان، بلوار بزرگمهر، انتهای بزرگمهر ۲۶ واقع شده است. علاقه‌مندان برای دریافت اطلاعات در ساعات اداری با شماره ۲۴۴۹۷۸۲-۰۵۴ تماس بگیرند.

انتهای پیام/ع

برگزاری  آموزشیاری و تربیت مربی قرآن در زاهدان

برچسب ها: قرآن ، اخبارفرهنگی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار