داوطلبان جمعیت هلال احمر مازندران در طرح نیابت به ۸۲۱ سالمند خدمات بهداشتی و رفاهی ارائه کردند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، الهام اختری معاون داوطلبان جمعیت هلال احمر مازندران با اشاره به اجرای طرح نیابت که با هدف تکریم سالمندان اجرا می‌شود گفت: تاکنون در قالب این طرح بیش از ۷۰۰ خدمت با مشارکت ۲۸۶ داوطلب ارائه شد که ۸۲۱ نفر از سالمندان از مزایای این طرح برخوردار شدند.
وی افزود: در اجرای طرح خدمات داوطلبانه نیز تا کنون ۶۰ برنامه با مشارکت ۱۴۱ داوطلب در استان اجرا شد که ۵۹۸ نفر از آن بهره‌مند شدند.
اختری با بیان اینکه این طرح، تبیین و نمایش نقش هلال احمر در یاری رساندن به اقشار آسیب پذیر جامعه اجرا می شود ، گفت: طرح نیابت با هدف ارائه خدمات رفاهی، بهداشتی و درمانی در زمینه‌های مختلف به سالمندان نیازمند استان اجرا شد.

وی گفت:این برنامه‌ها تا پایان نوروز بصورت مستمر اجرا خواهد شد. 

معاون داوطلبان جمعیت هلال احمر مازندران گفت: بیش از ۱۵ هزار نفر از مددجویان و خانواده‌های آسیب پذیر و بی بضاعت نوروز امسال از مزایای اجرای طرح ملی فرشگان رحمت در مازندران برخوردار شدند.

اختری افزود: این سبد کالا متشکل از موادغذایی و بهداشتی در قالب طرح ملی فرشتگان رحمت با مشارکت داوطلبان و خیرین عضو هلال احمر مازندران تهیه و در میان مددجویان نیازمند توزیع شد.

وی گفت: این سبد کالا به ارزش پنج میلیارد ریال با مشارکت بیش از ۱۸۰۰ نفر از داوطلبان و خیران تهیه شد به و تعداد افراد بهره ور نیز بیش از ۱۵ هزار نفر بوده اند.

انتهای پیام/آ

تکریم سالمندان مازندرانی در نوروز

برچسب ها: هلال احمر ، نوروز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار