معاون رییس جمهور و رییس سازمان میراث فرهنگی کشور گفت:خوشبختانه نگاه شهرداری‌ها به آثار و ابنیه تاریخی تغییر کرده است و اکنون شهرداری‌ها بیشتر از ما دغدغه حفظ این آثار را دارند.

نگاه شهرداری‌ها به آثار و ابنیه تاریخی تغییر کرده استبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ،علی اصغر مونسان دیروز در مراسم انعقاد تفاهم‌نامه بازپیرایی ٦ هکتار از پیش‌خوان آرامگاه فردوسی  از نگاه فرهنگی استاندار، شهردار و همچنین شورای شهر مشهد در توجه به توس تشکر  کرد و افزود: برای این که دغدغه شهردار مشهد در زمینه توجه بیشتر سازمان میراث فرهنگی به منطقه تاریخی توس رفع شود اعلام می‌کنم نگاه ما به این موضوع تغییر کرده و به دنبال این هستیم مشارکت همه دستگاه‌ها را داشته باشیم.

وی تصریح کرد: با توجه به گستردگی اماکن تاریخی و آثار فرهنگی و هویت ملی کشورمان تت‌ها اعتبارات میراث فرهنگی برای حفظ و ساماندهی آن‌ها کفایت نمی‌کند و سایر دستگاه‌ها نیز در این مسیر باید ما را یاری کنند.

معاون رییس جمهور و رییس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کشور گفت: خوشبختانه نگاه شهرداری‌ها به آثار و ابنیه تاریخی تغییر کرده است و اکنون شهرداری‌ها بیشتر از ما دغدغه حفظ این آثار را دارند.

مونسیان افزود: نگاه ما همراهی و همکاری کامل با مدیریت شهری است و از شهردار و شورای شهر می‌خواهیم توجه ویژه‌ای به آثار تاریخی وهویت ملی داشته باشند.
 
انتهای پیام//ف.ج
 

انعقاد تفاهم‌نامه بازپیرایی ٦ هکتار از پیش‌خوان آرامگاه فردوسی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار