مدیر کل امور اجتماعی وفرهنگی استانداری خراسان رضوی گفت:حدود ۲ تریلیون دلار گردش مالی درصنعت گردشگری وجود دارد و برای ارتقا این صنعت باید کار‌ها را به مردم بسپاریم.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ،سید کمال الدین حسینی مدیر کل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری خراسان رضوی در بازدید از نمایشگاه و جشنواره میراث ایرانیان شاندیز گفت: به آداب و سنن باید توجه شود، زیرا موجب تقویت هویت ملی و مذهبی می‌شود به گونه‌ای که برگزاری این گونه برنامه‌ها و جشنواره‌ها سبب بالارفتن نشاط جامعه و کاهش آسیب‌های اجتماعی خواهد شد.

وی با اشاره به این که رونق صنعت گردشگری، برای بسیاری از جوانان اشتغال ایجاد می‌کند، افزود:امروزه حدود دو تریلیون دلار گردش مالی در این صنعت وجود دارد و برای ارتقا آن باید بفرموده رهبر معظم انقلاب کار‌ها را به مردم بسپاریم.

جشنواره میراث ایرانیان ۳ بازارچه و ۹۰ غرفه دارد و به وسیله آن هنرمندان و صنعتگران خراسان رضوی می‌توانند محصولات خود در زمینه‌های سوغات، صنایع دستی و غذا‌های محلی به مردم عرضه کنند، هم چنین فعالیت جشنواره میراث ایرانیان تا ۱۵ فروردین ماه ادامه دارد.

انتهای پیام// ز.‌ی


بازدید مدیرکل دفتراموراجتماعی وفرهنگی استانداری خراسان رضوی از جشنواره میراث ایرانیان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.