آبشار سراب بزمان ایرانشهر مکانی دیدنی و جذاب برای گردشگری در منطقه است و همواره شاهد حضور مردم برای سپری کردن اوقات فراغتشان در این مکان هستیم.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان،  آبشار سراب بزمان با بیش از هفت متر ارتفاع به عنوان یکی از مکان‌های دیدنی و جذاب گردشگری این استان چشم انتظار مهمانان و مسافران نوروزی است.

آبشارها، یکی از جلوه‌های خاص عظمت الهی هستند که ناخود آگاه هر بیننده‌ای را به خود جلب می‌کنند.

آبشار سراب چشم اندازی زیبا درایرانشهر

آبشار سراب واقع در ۱۵۰ کیلومتری ایرانشهر از ارتفاعات کوه‌های بزمان بویژه کوه خضر سرچشمه می‌گیرد بطوریکه صدای دلنشین آب و پراگندگی قطرات برخورد آب و سنگ و بازی ماهی‌ها و خرچنگ و در انتظار نشستن مار‌ها برای شکار ماهیان منظره‌ای زیبا از جلوه‌های خاص عظمت الهی را در کنار آبشار سراب ایرانشهر به نمایش گذاشته است.

آبشار سراب در بستر رودخانه سرابدوک  بوجود آمده است

رییس اداره حفاظت محیط زیست ایرانشهر در گفتگو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان، گفت: آبشار سراب در بستر رودخانه سرابدوک بصورت طبیعی بوجود آمده است.

وی خاطر نشان کرد: آب آبشار سراب پس از مشروب کردن زمین‌های پایین دست به دشت جازموریان در شهرستان دلگان می‌ریزد.

آبشار سراب چشم اندازی زیبا درایرانشهر

رییس حفاظت محیط زیست ایرانشهر اظهار داشت: آبشار سراب یکی از بدیع‌ترین مناظر منطقه است که در ۵۰ کیلومتری بزمان واقع شده است و مردم منطقه اوقات فراغت خود را در کنار این آبشار زیبا سپری می‌کنند.

هاشمزهی گفت: آبشار سراب در تمام فصول سال فعال است که می‌توان با برنامه ریزی زمینه حضور گردشگران را در این منطقه فراهم کرد

وی افزود: این آبشار با ارتفاع بیش از هفت متر بر اثر فرسایش آبی به وجود آمده و مکانی بسیار دیدنی و جذاب برای گردشگران به ویژه مسافران نوروزی در جنوب استان به حساب می‌آید.

وی اظهار داشت: آبشار سراب به عنوان یکی از بدیع‌ترین مناظر منطقه در ۵۰ کیلومتری بزمان واقع شده است.

داوودی گفت: با توجه به اینکه آبشار سراب در تمام فصول سال فعال است می‌توان با برنامه ریزی مناسب زمینه حضور گردشگران را در این منطقه فراهم کرد.

انتهای پیام/ع

 

برچسب ها: نوروز ، محیط زیست
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار