معاون مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی دانشگاه علوم پزشکی زاهدان گفت: از ابتدای شروع طرح نوروزی تاکنون بیش از ۲۵۰ تصادف شهری و برون‌شهری در استان رخ داده است

ستوده معاون مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی دانشگاه علوم پزشکی زاهدان در گفتگو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان، گفت: از ابتدای شروع طرح نوروزی تا صبح امروز بیش از ۲۵۰ تصادف شهری و برون‌شهری در سیستان و بلوچستان رخ داده است که در پی آن ۲۷۷ نفر مجروح شدند.

حسن شه‌بخش افزود:از ۲۵ اسفند تا صبح امروز ۱۴۹ حادثه تصادف شهری در سطح استان گزارش شده که در پی آن ۱۵۴ نفر مجروح و یک نفر نیز فوت کرده است.

معاون مرکز فوریت‌های پزشکی دانشگاه علوم پزشکی زاهدان افزود: اورژانس سراسر استان در حوزه برون‌شهری نیز ۱۰۳ مأموریت داشته که ۱۲۳ مجروح و سه نفر فوتی از این مأموریت‌ها گزارش شده است.

وی خاطرنشان کرد: بعضی از حوادث از طرف مردم به ۱۱۵ گزارش نمی‌شود و مصدومان و فوتی‌ها به صورت شخصی به بیمارستان‌ها منتقل می‌شوند که همین موضوع سبب تفاوت آمار اورژانس و پلیس‌راه است.

سیستان و بلوچستان به‌واسطه زیبایی‌های طبیعی و تاریخی فراوان همه‌ساله در ایام نوروز میزبان گردشگران داخلی و خارجی زیادی است. این استان دارای دو اثر ثبت شده شهر سوخته و کویر لوت در فهرست آثار جهانی یونسکو است.

انتهای پیام/ع

تصادف در محورهای سیستان وبلوچستان 

برچسب ها: حوادث ، اورژانس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار