در سال گذشته 6 دوره مسابقات نجات غریق را در استان اصفهان برگزار کردیم

رئیس هیأت نجات غریق استان اصفهان گفت:در سال گذشته 6 دوره مسابقات نجات غریق را برگزار کردیم که برای اولین بار در تاریخ هیأت نجات غریق بود.

محسن تابش‌فر امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،در خصوص وضعیت هیأت نجات غریق اصفهان در سال 96 اظهار داشت: در سال گذشته 6 دوره مسابقات نجات غریق را برگزار کردیم که برای اولین بار در تاریخ هیأت نجات غریق بود و برای حرکت در بحث قهرمانی این مسابقات در شهرستان‌های چادگان و شهرضا و برای بانوان و آقایان برگزار شد.

وی ادامه داد: از اماکن آبی بازدید‌های فراوان داشتیم و خوشبختانه هیچ حادثه‌ای که منجر به فوت شود در استخر‌ها نداشتیم؛ 12 دوره آمادگی منجیان غریق، 8 دوره کلاس نجات غریق درجه 2 و 2 دوره درجه 1 برای بانوان و آقایان برگزار شد و 16 نفر از منجیان را برای حضور در کلاس‌های مدرسین به تهران اعزام کردیم.

رئیس هیأت نجات غریق استان اصفهان افزود: با‌کیفیت‌ترین منجیان غریق را در استان داریم و به دلیل برگزاری کلاس‌های زیاد بود و مدارس نجات غریق راه‌اندازی شده است؛ 3 پارک آبی در استان داریم و دوره ویژه را برای منجیان این پارک‌ها برگزار کردیم.

تابش‌فر تصریح کرد: ارتباط نزدیکی با مرکز بهداشت برقرار کردیم و از مراکز آبی ما بازدید به عمل می‌آید و در سال آینده تغییری در روند نظارت بر استخر‌ها خواهیم داشت؛ کل تقویم اجرایی هیأت نجات غریق به خوبی انجام شد و حتی برخی موارد با رشد همراه بود و با برنامه جلو رفتیم.

وی با اشاره به ورزش استان گفت: فکر می‌کنم همه هیأت‌های ورزشی اصفهان وضعیت خوبی داشتند و موفق به کسب عناوین قهرمانی خوبی شدند و سال 96 سال خوبی برای جامعه ورزش اصفهان بود.

 

انتهای پیام/م

 

عملکرد هیات نجات غریق استان اصفهان در سال 96

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.