رئیس هیأت نجات‌غریق و غواصی استان اصفهان گفت: برای نخستین بار کلاس مدرسی نجات‌غریق پارک‌های آبی در اصفهان تشکیل شد که در نتیجه آن 12 مدرس به جامعه نجات‌غریق استان اصفهان افزوده شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،محسن تابش‌فر امشب در همایش تجلیل از خانواده بزرگ نجات‌غریق استان اصفهان اظهار کرد: خانواده نجات‌غریق استان سهم بزرگی در نشاط استان اصفهان دارد، امروز در این همایش از مدیرانی تجلیل می‌شود که وظیفه خطیر حفظ امنیت مردم را در استخر‌ها بر عهده دارند.

وی افزود: منجیان غریق به دلیل رسالت و مأموریت خطرناکی که بر دوش آن‌هاست مظلوم‌ترین قشر ورزشی هستند؛ نجات‌غریقی شغل نیست شوق است.

رئیس هیأت نجات‌غریق و غواصی استان اصفهان خاطرنشان کرد: استخر برای یک ساعت یا یک ساعت و نیم لذت‌بخش است اما هشت ساعت چشم دوختن به آب برای حفظ جان مردم سخت است؛ با وجود سختی‌ها و مشقت‌های این شغل حمایت‌های لازم از این قشر ورزشی انجام نمی‌شود.

وی عنوان کرد: هیأت نجات‌غریق در دهه فجر دستاوردهای بسیاری داشته است؛ از جمله این دستاورد‌ها در استان اصفهان راه‌اندازی سه پارک آبی را می‌توان نام برد.

تابش‌فر تصریح کرد: نخستین دوره نجات‌غریق پارک‌های آبی در استان برگزار شد، همچنین برای نخستین بار کلاس مدرسی نجات‌غریق پارک‌های آبی در اصفهان تشکیل شد که در نتیجه آن 12 مدرس به جامعه نجات‌غریق استان اصفهان افزوده شد.

وی بیان کرد: هیأت نجات‌غریق به عنوان نخستین هیأت در استان به شبکه دولت متصل شد، از خصوصیات این اتفاق  به وجود آمدن این امکان برای هیأت است تا با ارگان‌هایی که به این شبکه متصل هستند ارتباط برقرار کنیم.

رئیس هیأت نجات‌غریق و غواصی استان اصفهان تأکید کرد: از شهیدان احمد فروغی، صفابخش و همه شهدای نجات‌غریق یادی می‌کنم که با از خودگذشتگی‌های خودشان موجب آرامش و امنیت ما در زمان حاضر شدند.

وی اذعان داشت: 120 استخر، 3 هزار ناجی، 2 هزار و 500 غواص و 60 مدرس همه به یمن حضور بزرگان، کارفرمایان و سرمایه‌گذاران این بخش است، این سرمایه گذاران اگر سرمایه خود را در هر بخش دیگری در جامعه استفاده می‌کردند قطعاً سود بسیار بیشتری می‌توانستند ببرند اما در این بخش با عشق سرمایه‌گذاری می‌کنند و تنها انتظارشان حمایت معنوی از طرف مسؤولان است.



انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.