معاون امدادو نجات جمعیت هلال احمر مازندران از امدادرسانی این جمعیت به ۴۲۰ مصدوم حوادث و سوانح مختلف از آغاز طرح امدادونجات نوروزی خبرداد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، غلامعلی فخاری اشرفی معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر مازندران گفت: از آغاز طرح امداد و نجات نوروزی جمعیت هلال احمر استان در ۲۵ اسفند پارسال تاکنون، نجاتگران و امدادگران این جمعیت موفق شدند ضمن انجام ۱۰۵ عملیات امدادی در نقاط مختلف استان، خدمات مورد نیاز را به ۴۲۰ آسیب دیده ارائه کنند.

وی افزود: ارائه خدمات امدادی سرپایی به ۱۷۷ نفر، انتقال ۴۸ مصدوم به مراکز درمانی و ارائه خدمات اسکان اضطراری به ۲۹ نفر از جمله این خدمات بوده است.

فخاری گفت: در این عملیات‌ها ۴۸۴ نفر نجاتگر و امدادگر در قالب ۱۲۷ تیم مجهز امدادی با بکارگیری ۶۱ دستگاه خودرو اعم از آمبولانس و خودرو‌های نجات و پشتیبانی مشارکت داشتند.

معاون امدادو نجات جمعیت هلال احمر مازندران افزود: جمعیت هلال احمر استان امسال در راستای اجرای طرح ملی امدادو نجات نوروزی با ۵۴ پایگاه و پست ثابت و سیار امداد ونجات به میهمانان ومسافران نوروزی خدمت رسانی خواهد کرد.

وی گفت: در اجرای طرح امداد و نجات نوروزی علاوه بر ۵۴ ثابت و سیار،۷۵ پست سیار موتوری، یک دستگاه اتوبوس آمبولانس پیشرفته امدادی و یک فروند بالگرد امدادی نیز مشارکت دارند تا به فوریت‌های امدادی میهمانان نوروزی استان در اسرع وقت پاسخ داده شود.

فخاری افزود: در طرح امداد ونجات نوروزی امسال حدود هزار نفر امدادگر ونجاتگرآموزش دیده و ۳۶۰ نفراز پرسنل جمعیت استان حضور فعال خواهند داشت.

انتهای پیام/آ

امدادرسانی به ۴۲۰ مصدوم از آغاز طرح نوروزی هلال احمر در مازندران

برچسب ها: نوروز ، حادثه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.