امام جمعه موقت ساری گفت:تنها راه مقابله با هجمه همه‌جانبه استکبار جهانی علیه ایران اسلامی پیروی از ولایت وفقیه است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، حجت‌الاسلام یوسف یوسف‌پور امام جمعه موقت ساری در خطبه‌های این هفته نماز جمعه مرکز استان با اشاره به توطئه‌های بیشمار دشمنان علیه انقلاب اسلامی، افزود: اطاعت بی‌چون و چرا از ولایت فقیه همواره موجب پیروزی دشمنان در مقابل کفر جهانی بوده است.

وی افزود: هجمه همه‌جانبه استکبار جهانی و تهمت‌های ناروا علیه ایران اسلامی دارد و تنها با پیروی از، ولی امر مسلمین می‌توانیم بر این دسایس فائق آییم.

امام جمعه موقت ساری عنصر ولایت فقیه را نعمتی بزرگ در میهن اسلامی دانست و گفت: به شکرانه این نعمت الهی همواره باید مطیع فرمان‌های، ولی فقیه باشیم.

حجت‌الاسلام یوسف‌پور با اشاره به در پیش بودن نوروز باستانی، گفت:عید نوروز یک رویداد مذهبی و فرصتی برای شکرگزاری پروردگار است.

وی افزود: نیروی انتظامی، هلال احمر و بسیاری از نهاد‌ها با زحمات شبانه‌روزی در خدمت مردم هستند که ضمن تقدیر از آن‌ها از عموم شهروندان می‌خواهیم با همکاری از این نیرو‌های خادم، تعطیلات خوبی را برای خود رقم بزنند.

امام جمعه موقت ساری با اشاره به اینکه نخستین روز سال جدید مقارن با شهادت امام هادی (ع) است، از هموطنان خواست تا برگزاری مراسم ملی توام با حفظ احترام این امام همام باشد.

انتهای پیام/آ

پیروی از ولایت فقیه راه مقابله با توطئه های استکبارجهانی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار