جانشین انتظامی شهرستان ایلام از افزایش نرخ ۲۹ درصدی عملکرد سالانه ی پلیس در مقایسه با سال قبل در رابطه با کشف سرقت در این استان خبر داد.

 افزایش نرخ ۲۹ درصدی کشف سرقت در ایلامبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از ایلام; سرهنگ قدرت حیدری زاد اظهار کرد: با تلاش شبانه روزی و مضاعف خدمتگذاران مردم ، عملکرد یکساله ی پلیس شهرستان ایلام در همه ابعاد به ویژه کشف سرقت در سال ۹۶ در مقایسه با سال ۹۵ افزایش قابل توجهی داشته است.

وی افزود: پلیس با بکار گیری همه تجهیزات و توان رزمی خود و با تعامل خوب و صمیمی دو سویه با مردم، در تأمین امنیت و آرامش جامعه موفق عمل کرده است.

جانشین انتظامی شهرستان ایلام بیان کرد: در طول این یک سال، پلیس از طریق واحدهای عملیاتی و ضربتی خود با اجرای بیش از یکصد طرح ارتقاء امنیت اجتماعی برای پاکسازی نقاط آلوده همچنین برخورد با خرده فروشان موادمخدر، مزاحمان خیابانی و اراذل و اوباش و برهم زنندگان آرامش مردم اقدام و امنیت و آرامش مطلوب جامعه را فراهم کرده است.

سرهنگ حیدری زاد یادآور شد: برابر آمار و اسناد موجود عملکرد پلیس در بحث کشفیات سرقت ۲۹ درصد ، کشف مواد مخدر ۵ درصد و سایر کشفیات ۴۰ درصد افزایش داشته است.

وی در پایان از اعتماد مردم به پلیس تشکر کرد و گفت: آرامش ، امنیت و نظم دهی جامعه هدف اصلی وذاتی پلیس بوده و رضایتمندی مردم بالاترین عیدی برای پلیس در قبال کارنامه موفق خود در خدمت به مردم می باشد

 

انتهای پیام/ع

افزایش نرخ کشف سرقت در ایلام

برچسب ها: نیروی انتظامی ، سرقت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.