رئیس پلیس اطلاعات و امنیت عمومی انتظامی ایلام از اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی و اخلاقی در پارک ها، مراکز تفریحی و تفرجگاه ها و برخورد با متخلفان خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ، امیر همتی گفت : در این طرح با استفاده از اکیب های گشت محسوس و نامحسوس همزمان با پاکسازی پارکها، مراکز تفریحی، طرح گشت مدارس ، برخورد با مزاحمین نوامیس و خودروهای متخلف نیز صورت گرفت.

وی افزود  :مأموران پلیس امنیت اخلاقی با هدف افزایش احساس آرامش فردی و عمومی،سلب تحرک از مجرمان و گسترش نظم و انظباط جامعه و برخورد قانونی با برهم زنندگان آرامش شهروندان با توجه به ایام پایانی سال، طرح ارتقای امنیت اجتماعی و اخلاقی را با هماهنگی دستگاه قضایی به صورت مستمر در دستور کار خود قرار داده است.

رئیس پلیس اطلاعات و امنیت عمومی تاکید کرد : در راستای اجرای این طرح ، برخورد با مزاحمان خیابانی و خودروهای متخلف که با حرکات نمایشی ،ایجاد آلودگی صوتی ،شیشه دودی،سگ گردانی ، باعث جریحه دار کردن عفت عمومی می شوند صورت گرفته و در این راستا تعداد ۱۰ دستگاه انواع خودرو متخلف توقیف وحسب دستورقضایی کلیه خودروها به پارکینگ انتقال و برای رانندگان و سرنشینان خودروهای خاطی نیز قرار مناسب صادر شد.

 

انتهای پیام/ه

 

اجرای طرح های اجتماعی و اخلاقی پلیس در ایلام

برچسب ها: نیروی انتظامی ، سرقت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.