مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر لرستان از آماده باش سه هزار و ۲۰۰ امدادگر این استان در ایام نوروز برای خدمات‌رسانی خبر داد.

سه هزار و ۲۰۰ امدادگر لرستانی در ایام نوروز آماده‌باش هستندبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛  صارم رضایی مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر لرستان گفت: طرح امداد و نجات جمعیت هلال احمر لرستان از ۲۵ اسفند ماه آغاز شده و تا ۱۵ فروردین ماه ادامه می‌یابد.

وی ادامه داد: در این راستا ۱۸ پایگاه سیار و ۸ پایگاه ثابت این جمعیت در محور‌های پر تردد اقدام به ارائه خدمات به مسافران نوروزی خواهند کرد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر لرستان در ادامه با اشاره به آماده‌باش ۳ هزار و ۲۰۰ امدادگر این جمعیت در طرح نوروزی، افزود: در این مدت ۳ هزار و ۲۰۰ امدادگر در آمادگی کامل به سر می‌برند.

رضایی در ادامه عنوان کرد: همچنین یک فروند بالگرد نیز آماده خدمت‌رسانی در ایام نوروز بوده و تیم واکنش سریع جمعیت در اغلب شهرستان‌های استان در حالت آماده‌باش هستند تا در صورت وقوع حوادث احتمالی اقدامات لازم را انجام دهند.

وی بیان کرد: تمامی نیرو‌های جمعیت هلال‌احمر لرستان به مدت ۲۰ روز در حالت آماده‌باش بوده و شهروندان می‌توانند در صورت وقوع هر گونه حادثه‌ای با شماره ۱۱۲ تماس حاصل کنند.

این مسئول اظهار داشت: از تاریخ ۲۵ اسفندماه ۹۶ تا به امروز ۸ خانواده به صورت موقت اسکان داده شده‌اند و شاهد رخ دادن ۳۵ حادثه جزئی در سطح جاده‌های استان هستیم.

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر لرستان عنوان کرد: تاکنون در حوزه حوادث جاده‌ای فوتی نداشته‌ایم، اما ۱۳ مصدوم توسط آمبولانس‌های جمعیت هلال احمر لرستان انتقال داده شده‌اند.

انتهای پیام/م

آماده‌باش ۳ هزار و ۲۰۰ امدادگر لرستانی در ایام نوروز

برچسب ها: هلال احمر ، نوروز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار